Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز کارگران شرکت ایران پوپلین برای سومین روز پیاپی در اعتراض به عدم دریافت حقوق طی ماه‌های گذشته در ساختمان اداری این شرکت در رشت تجمع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ۸دی، صبح امروز کارگران شرکت ایران پوپلین گیلان برای سومین روز پیاپی در اعتراض به عدم دریافت حقوق در ۳ ماه گذشته در مقابل و داخل ساختمان اداری این شرکت در جاده تهران تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگران پارچه‌نوشته‌هایی را برای رساندن صدای خود در مقابل درب ورودی شرکت نصب کرده‌اند که روی آنها نوشته شده است: ” ما کارگران ایران پوپولین ۳ ماه است حقوق نگرفته‌ایم، زن و بچه‌مان گرسنه‌اند، چه کسی پاسخگوست؟؟؟ “

مسئولان ایران پوپلین تا امروز حاضر به پاسخگویی به کارگران نشده اند و نتوانسته اند آنها را متقاعد کنند.

به گفته یک منبع کارگری، مسئول حراست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان صبح امروز با حضور در جمع کارگران معترض با آنها مذاکره کرد اما معترضان از پاسخ های مسئول حراست این سازمان متقاعد نشدند و تجمع ادامه پیدا کرد.

تعداد کارگران معترض بیش از ۳۰۰ نفر گزارش شده و علت اصلی تجمع پرداخت نشدن حداقل دو ماه حقوق ماهیانه و چندین ماه حق بیمه اعلام شده است.

همچنین کارگران سهامدار کارخانه ایران پوپلین رشت که تعدادی از آنها بازنشسته شده اند مدعی‌ هستند  از سهامی که در سال ۶۷ به آنها واگذار شده است  تاکنون هیچ گونه سودی دریافت نکرده‌اند.

گفتنی است فعالیت های شرکت ایران پوپلین که در کلیومتر ۵ جاده تهران در شهر رشت قرار دارد، تولید و صادرات انواع پارچه های رنگ شده از الیاف کتان خالص، پلی استر کتان و پلی استر ویسکوز با ظرفیت تولید سالانه ۱۷ میلیون متر می‌باشد که صادرات اصلی این شرکت شامل روتختی، رومیزی و … است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) وزیر کار: کارگرِ کارگران هستیم

وزیر کار: حق کارگران بیشتر از اینهاست و بدنبال اصلاحات [روند تعیین حقوق]در یکی دو سال آینده هستیم. قانون اصل را [برای تعیین حقوق]بر سه جانبه گرایی گذاشته است. شش ماه بود که بدنبال اجرای مزد منطقه‌ای و بخشی بودیم. حقوق فردی که روی اسکله کار می‌کند و آنکه در تهران زیر کولر کار می‌کند باید متفاوت باشد.

طبق آنچه قانون تصویب کرده است باید در فروردین ماه افزایش حقوق بازنشستگان اعمال شود و کام بازنشستگان عزیزمان هم ان‌شا‌الله شیرین شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انواع مرخصی در قانون کار: از مرخصی استحقاقی تا مرخصیِ ازدواج و…
  • دستگیری شکارچی فلامینگو در سردشت
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • شرکت رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • لیگ برتر والیبال|کار شهرداری و شهداب به بازی سوم کشیده شد
  • (ویدیو) وزیر کار: کارگرِ کارگران هستیم
  • پیش بینی قیمت دلار ۸ فروردین ۱۴۰۳/ ترمز دلار کشیده شد؟
  • آمار هولناک از به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان در جنگ غزه
  • فرآیند تولید پودر لباسشویی توسط کارگران پاکستانی (فیلم)
  • تجمع مردم مراغه در حمایت از مردم مظلوم غزه