Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور از اولیاء جان باختگان زلزله کرمانشاه درخواست کرد از تدفین بدون جواز دفن خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر مهرداد علی بخشی از اولیای متوفیات حادثه زلزله اخیر درخواست کرده تا برای حفظ حقوق قانونی جان‌باختگان و بازماندگان، از تدفین بدون صدور جواز دفن پزشکی قانونی جدا خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر علی بخشی با اشاره به حقوقی که در زمان حیات یا فوت یک فرد به اطرافیان تعلق می گیرد یا از آن ها ساقط می شود  گفت: متخصصین پزشکی قانونی در کوتاه ترین زمان، جواز دفن جانباختگان را صادر می کنند و لازم است خانواده ها برای حفظ حقوق افراد متوفی و با جواز دفن، مراسم خاکسپاری را برگزار کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان

قرار است مالکان جدید باشگاه پرسپولیس در نخستین اقدام خود بخشی از مطالبات اعضای این تیم را پرداخت کنند.

به گزارش ایرنا، سرانجام و بعد از کش و قوس‌های فراوان، ٨۵ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک واگذار شد تا این باشگاه از مالکیت وزارت ورزش و جوانان خارج شده و از این بابت مشکلی بابت کسب مجوز حرفه‌ای به‌خاطر مالکیت مشترک نداشته باشد.

پس از این واگذاری، بانک شهر که نزدیک به ٣٠ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را در این واگذاری در اختیار دارد، مجوز پرداخت ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را دریافت کرده و به زودی آن را پرداخت خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس در فصل جاری با مشکلات مالی عدیده‌ای دست و پنجه نرم کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا از مرز ۴۰۰ هزار مجوز عبور کرد
  • کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت
  • رئیس پزشکی قانونی : حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد
  • هشدار عربستان به زائران برای حضور بدون مجوز در این کشور
  • رئیس پزشکی قانونی: حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد/ نوسانات ارز برای ما بسیار طاقت فرسا و سخت شده است
  • ثبت ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان غربی
  • تشکیل هزار و ۴۰۳ پرونده حوادث کار در آذربایجان‌غربی
  • ۱۴۰۳ پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • تشکیل ۱۴۰۳ پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان‌غربی