Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در حال حاضر یک هزار و 200 تخت در تهران و کرج برای مجروحان زلزله‌زده خالی شده است و 13 هلی کوپتر هوانیروز هم به طور مرتب در حال رفت و آمد است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شهرنوشت، مجتبی نیک‌کردار، ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری تهران نسبت به اعزام امکانات به مناطق زلزله‌زده، گفت: بلافاصله بعد از اعلام نیاز شهرداری تهران وسایل مورد نیاز را ارسال کرد و حتی امکانات اضافی از حیث وسایل آتش‌نشانی و امداد و نجات را نیز به منطقه فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تریلی‌های غذای آماده، آب بسته بندی شده و پتو که از جانب شهرداری تهران به منطقه ارسال شد، افزود: سرعت عمل شهرداری تهران جای تشکر دارد و ما محموله‌های ارسال شده را به هلال احمر دادیم تا بنا به صلاح‌ دید خود در میان مناطق حادثه دیده توزیع کنند.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به ارسال و نصب چشمه‌های سرویس‌های بهداشتی که از سوی شهرداری تهران به منطقه سرپل ذهاب ارسال شده است، عنوان کرد: از همت شهرداری تهران، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی تشکر می‌کنم، چراکه تمامی این ارگان‌ها پای کار آمدند.

نیک‌کردار با بیان اینکه سپاه چند فروند هواپیما به انتقال بیماران اختصاص داده است، تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و 200 تخت در تهران و کرج برای مجروحان زلزله‌زده خالی شده است و 13 هلی کوپتر هوانیروز هم به طور مرتب در حال رفت و آمد است.

وی آخرین آمار جانباختگان زلزله را 340 نفر اعلام کرد و گفت: بیش از سه هزار و 500 نفر بر اثر این حادثه مجروح شدند و هرچه پیش می رویم همچنان به تعداد این افراد اضافه می‌شود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم تا آخر امشب یا فردا کار امداد و نجات را خاتمه دهیم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس

به دنبال واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در محور سقز-دیواندره، تعداد مجروحان در حالی ۱۵ نفر اعلام شده که تعداد سرنشینان کمتر از آمار اعلامی بوده است! - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کردستان، به دنبال سانحه رانندگی که صبح امروز رخ داد تصاویری به عنوان تصویر مینی‌بوس واژگون شده در برخی شبکه‌های مجازی منتشر شد، این تصویر،ینی‌بوسی را نشان می‌دهد که به شدت دچار سانحه شده و نیمی از آن کاملاً از بین رفته است.

گردانندگان کانال‌های مجازی در حالی از مصدومیت 15نفر خبر داده و اخبار خلاف واقع به افکار عمومی ارائه می‌دهند که بر اساس گفته سرهنگ عیسی گوهری رئیس پلیس راه استان کردستان تعداد سرنشینان این مینی‌بوس کمتر از خبر اعلام شده است!

وی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر واژگونی مینی‌بوس در محور سقز - دیواندره را تکذیب کرد و اظهار داشت: برخی‌ها تنها دنبال بزرگ‌نمایی هستند و از این‌ کار خوشحال می‌شوند.

وی افزود: این مینی‌بوس با 14 سرنشین امروز در این محور واژگون شده بود که 3 نفر از سرنشینان مجروح و به بیمارستان اعزام شدند و مابقی نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

رئیس پلیس راه استان کردستان گفت: متاسفانه برخی‌ها در فضای مجازی و کانال‌ها چون بیکارند، دنبال اعلام آمارهای خلاف واقع و تشویش اذهان عمومی هستند در حالی‌که تنها سه نفر مجروح شده‌اند نه 15 نفر.

تصویر مینی‌بوس سانحه دیده در محور سقز-دیواندره و تصویری که به اشتباه با اعلام 15 مصدوم در حال انتشار است را در زیر مشاهده می‌کنید:  

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • پایان فصل صید در گلستان؛ صید بیش از ۱۲۰۰ تُن انواع ماهیان استخوانی
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید