Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مطهر شهید خلبان، سروان پاسدار ایوب تمدن پس از اقامه نماز در حرم مطهر علی ابن اسحاق روستای کته گنبد و در جوار شهدای زادگاه خویش آرام گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سروستان ما، صبح امروز پیکر مطهر شهید سروان پاسدار خلبان؛ ایوب تمدن پس از تشییع باشکوه توسط مردم ولایتمدار، قدر شناس و شهید پرور سروستان در حرم مطهر امامزاده علی ابن اسحاق روستای کته گنبد و در جوار همرزمان شهیدش، آرام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مراسم کم نظیر تشییع پیکر مطهر این شهید سرافراز که از جلوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان آغاز و تا حرم امامزاده علی ابن اسحاق ادامه داشت، زن ومرد، کوچک و بزرگ از همه اقشار و گروههای مردمی، مسئولین و مقامات کشوری و لشکری ضمن تجلیل از مقام شامخ این شهید والامقام، با نوحه خوانی و سینه زنی، با این عقاب تیز پرواز آسمان ولایت، وداع کردند.


عبدالرحیم تمدن؛ پدر این شهید گرانقدر در این مراسم و در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم شهرستان سروستان در مراسم تشییع فرزندش گفت: فرزندم سرباز امام زمان(عج) و فدایی رهبر بود و شما دعا کنید که خدا این هدیه ناقابل را از من بپذیرد.


در این مراسم که از ساعت ۹ صبح امروز تا نزدیکی های اذان ظهر ادامه داشت، جمع کثیری از همرزمان و فرماندهان این شهید عزیز در نیروی هوافضای سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج و سبزپوشان تیپ ۵۶ حضرت یونس حضور داشتند.


خاطر نشان می شود خلبان شهید ایوب تمدن در سانحه هوایی شنبه هفته جاری در منطقه هوایی سروستان به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

 

گوشه هایی از این مراسم به روایت تصویر؛

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کبری شرعی، مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد روز گذشته بر اثر کهولت سن در ۸۵ سالگی به فرزند شهیدش پیوست.

شهید محمدحسین عبدالله نژاد درسال ۱۳۶۵ در مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش