Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس مبارزه با مواد مخدر در طرح گسترده پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز نی‌ریز به اجرا اقدام به اجرای طرح گسترده پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز در سطح شهرستان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ سید سجاد ساجدی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری نی‌ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی نی ریز در طرح پاکسازی مناطق آلوده شهرستان، موفق به دستگیری چندین نفر از خرده‌فروشان و معتادان به مواد مخدر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاضی سید‌سجاد ساجدی در ادامه بیان کرد: هدف از اجرای این طرح، ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان می باشد.

وی افزود: در این طرح طی 2 روز، 13 معتاد و خرده فروش مواد مخدر سنتی و صنعتی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شهرستان شدند و از این افراد مقداری مواد مخدر نیز به دست آمد.


سید سجاد ساجدی  در پایان گفت: از شهروندان خواست در راستای تأمین امنیت در سطح شهرستان و داشتن جامعه‌ای پاک و عاری از هرگونه ریشه‌های فساد و تباهی، به کمک دستگاه قضایی و انتظامی شهرستان بشتابند و در صورت آگاهی از هرگونه خرید و فروش انواع مواد مخدر، آن را به شماره تلفن 110 پلیس اعلام کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز