Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار مقابل ونزوئلا اعلام شد.

به گزارش شریان نیوز،کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی نفرات خود برای دیدار مقابل ونزوئلا را انتخاب کرده است.

بر این اساس علیرضا بیرانوند، رامین رضائیان، مرتضی پورعلی گنجی، سید جلال حسینی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، علی کریمی، اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش،وحید امیری و رضا قوچان نژاد بازیکنانی هستند که امروز برای تیم ملی به میدان می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب درباره ترکیب تیم ملی مقابل ونزوئلا نیمکت نشینی برخی از بازیکنانی است که در دیدار مقابل پاناما در ترکیب تیم ملی قرار گرفته بودند. کی روش برای دیدار امروز روزبه چشمی، سعید آقایی، احمد عبدالله زاده، سامان قدوس، کریم انصاری فرد و مهدی طارمی را که در دیدار مقابل پاناما در ترکیب تیم ملی قرار داده بود نیمکت نشین کرده است.

همچنین ادامه نیمکت نشینی سردار آزمون  از نکات جالب ترکیب تیم ملی برای دیدار مقابل ونزوئلاست.

منبع:خبرورزشی

برچسب هاتیم ملیفوتبالایرانطارمیسردارچشمیبازیکننیمکت نشینکی روش مطالب مرتبط جباری به AFC شکایت نمی کند
کی روش راه برانکو را در پیش گرفت
فیفا از فدراسیون فوتبال توضیح خواست
نشست دایی و تاج در فدراسیون فو تبال
کریمی از فساد حرف می زند تاج با دایی جلسه می گذارد!
کریمی و حرف‌هایش کی‌روش و بازی با مهره‌هایش
دایی مربی تیم ملی امید می شود

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون اعلام جنگ کرد

بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریبا طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله ده‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود.

سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و اتفاقا درخشان ظاهر شد. جایی که او در جریان دیدار برابر بولونیا به زمین آمد و تک گل رم در جریان این مسابقه را به ثمر رساند. البته شاگردان ده‌روسی نهایتا این مسابقه شش امتیازی را واگذار کردند.

سردار این روز‌ها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی در تمرین اخیر رم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.

رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعا در این مسابقه نیز سردار آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امید‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا