Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-16@14:47:45 GMT

یک داور ایرانی دیگر در آستانه المپیکی شدن

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۸۳۰۹

چهار داور بین المللی کشتی ایران به زودی باید در رقابتهای قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در لهستان قضاوت کنند که یک داور برای المپیکی شدن تلاش خواهد کرد.

به گزارش شریان نیوز، چهار داور بین المللی کشتی ایران به زودی باید در رقابتهای قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در لهستان قضاوت کنند که یک داور برای المپیکی شدن تلاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به  نقل از مهر، رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان (رده امید) از روز ۳۰ آبان تا ۵ آذرماه در شهر بیدگوشچ لهستان برگزار خواهد شد و این در حالیست که چهار داور ایرانی بین المللی درجه یک، برای قضاوت در این مسابقات انتخاب شدند.

بر این اساس نیما صادقی، مسعود رستمی پور، مهدی آقاولی و بابک امجدی به عنوان چهار داور جوان باید در کلاس تایپ ۴ برای ارتقای درجه یک به درجه s یک یا همان داور المپیکی حضور یابند. البته تنها داور ایرانی که آزمون تئوری برای دریافت درجه s یک را با موفقیت پشت سر گذاشته و باید در لهستان در آزمون عملی حضور یابد، نیما صادقی است که از سوی کمیته داوران فدراسیون کشتی به عنوان کاندیدای داور المپیکی معرفی شده است.

اردوان صاحب، محمد ابراهیم امامی و محمد مصلایی پور سه داوری هستند که در لیست داوران المپیکی (درجه s یک) اتحادیه جهانی حضور دارند.

منبع: صراط

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلایی‌پور قضاوت در المپیک را از دست داد

رئیس کمیسیون داوری فدراسیون کشتی در خصوص غیبتش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: به دلیل برخی مشکلات نتوانستم به قرقیزستان بروم که همین موضوع باعث حذفم از المپیک خواهد شد.

محمد مصلایی‌پور روز دوشنبه در گفتگو با ما اظهار کرد: مشکلاتی وجود داشت که الان وقت آن نیست در خصوص آن صحبت کنم و باید بعد از المپیک مورد بررسی قرار گیرد. البته بعد از المپیک باید عملکرد چهار ساله کمیسیون داوری مورد بررسی قرار گیرد که چه چیز‌هایی از دست رفته و چه چیز‌هایی بدست آمده است.

داور بین‌المللی کشتی کشورمان ادامه داد: اتحادیه جهانی کشتی پیشتر در ایمیلی به فدراسیون کشتی خواستار این بود که داوران المپیکی و عضو کمیسیون داوران باید در مسابقات قاره‌ای و گزینشی شرکت کنند ولی به علت پاره‌ای از مشکلات در این مسابقات شرکت نداشتم. اما اگر ملاک را تابع ایمیل اتحادیه جهانی تلقی کنیم این عدم حضور باعث حذفم از المپیک می‌شود.

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی که سابقه قضاوت در المپیک توکیو را دارد، خاطر نشان کرد: قرار است روز چهارشنبه برای قضاوت در مسابقات گزینشی آسیا به بیشکک سفر کنم و در این خصوص با آنتونی سیلوستری رییس آلمانی کمیسیون داوران اتحادیه جهانی گفت‌وگویی داشته باشم؛ در صورت موافقت آنان حضورم در پاریس مشکلی نخواهد داشت ولی درغیر این صورت شانس المپیک برای من از دست خواهد رفت.

مصلایی‌پور این راهم گفت: چهار داور بین‌المللی کشورمان از جمله نیما صادقی، سعید عباسی، مهدی بشیرزاده، کامران سلطانی‌زاده با نظر اتحادیه جهانی قهرمانی آسیا در قرقیزستان حضور دارند. صادقی از جمله داورانی است که هم در کشتی قهرمانی آسیا و هم اروپا قضاوت کرده است.

وی بیان کرد: به عنوان رییس کمیسیون داوری در حال حاضر در فدراسیون کشتی مشغول فعالیت هستم.

پیکار‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا روز‌های ۲۳ تا ۲۹ فروردین در بیشکک پایتخت قرقیزستان در حال برگزاری است. مسابقه‌های انتخابی المپیک نیز روز‌های ۳۱ فروردین تا دوم اردیبهشت به میزبانی قرقیزستان برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

tags # المپیک پاریس سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • برای اولین‌بار در تاریخ؛ داور تکواندوی ایرانی به پارالمپیک دعوت شد
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • داور زن تکواندو برای قضاوت در پارالمپیک به پاریس دعوت شد
  • روایت داور ایرانی از کشتی جنجالی چامیزو و بایراموف در باکو
  • ناگفته‌های جنجالی داور بازنشسته در استودیو آنتن
  • مصلایی‌پور قضاوت در المپیک را از دست داد
  • امیدهای المپیکی ایران به این سه آزادکار
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک فوتبال کشور
  • رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!