Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:13:54 GMT

کشف و ضبط افزون بر 43 کیلوگرم مواد مخدر در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۸۳۵۳

کشف و ضبط افزون بر 43 کیلوگرم مواد مخدر در گیلان

رشت - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان از کشف و ضبط افزون بر 43 کیلوگرم مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش عصر دوشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، احدالله احدی گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارش های مردمی، از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مطلع شده و خودروی پراید این قاچاقچی 58 ساله را در حوزه شهری سراوان از توابع شهرستان رشت متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: متهم دستگیر و در بازرسی از این خودرو ، هفت کیلوگرم تریاک کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان همچنین از کشف 32 کیلوگرم تریاک در استان خبر داد و گفت: ماموران در پی بررسی گزارش های مردمی از فعالیت اعضای دو باند قاچاق در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مطلع شده و با تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان یافتند.
به گفته احدی، ماموران عملیات ویژه در عملیات اول سه دستگاه خودرو را در حوزه شهری بخش شلمان از توابع شهرستان لنگرود متوقف و سه قاچاقچی مرد 54 ساله را دستگیر و 12 کیلوگرم تریاک از یکی از خودروها کشف کردند.
وی ادامه داد: در عملیات دوم یک دستگاه خودرو پژو را در حوزه شهری بخش چابکسر از توابع شهرستان رودسر متوقف و دو قاچاقچی 40 ساله که زن شوهر بودند را دستگیر و 20کیلوگرم تریاک از خودرو آنان کشف و ضبط کردند.
فرمانده نیروی انتظامی لنگرود نیز از کشف چهار کیلو و 722 گرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مجید نیکوئی گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر، ماموران انتظامی لنگرود از آغاز آبان ماه سال جاری در چند عملیات جداگانه، چهار کیلو و 722 گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.
وی با اشاره به معرفی متهمان این پرونده ها به مقام قضایی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را با پلیس 110 در میان بگذارند.
شهرستان لنگرود در 60 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

به گزارش قدس خراسان، به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه "ایکس‌ری" کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور مواد مزبور که از نوع هرویین فشرده و شیشه بود را کشف کنند.

این مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود با هوشیاری و دقت عمل کارشناسان مزبور کشف شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون