Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بیشترین تخریب‌های ناشی از زلزله شب گذشته در استان کرمانشاه به ترتیب مربوط به سرپل ذهاب، قصرشیرین و بخش ازگله از توابع شهرستان ثلاث باباجانی است.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با حضور در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب گفت:که اولویت ما ارائه خدمات امداد و نجات برای حادثه Incident دیدگان سرپل ذهاب است و در این راستا از همه ظرفیت و امکانات استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته او، بالگرد‌های جمعیت هلال احمر و ارتش جمهوری اسلامی در کمترین زمان ممکن با حضور در مناطق زلزله زده نسبت به انتقال مصدومان به مراکز درمانی استان کرمانشاه اقدام کردند.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های موجود در کشور برای امداد رسانی به مصدومان حادثه زلزله سرپل هاب خبرداد و گفت: ستاد مدیریت بحران در نخسیتن ساعات وقوع زلزله در استان کرمانشاه تشکیل شد تا روند امداد رسانی به مصدومان و ارائه کمک‌های امدادی را مورد بررسی قرار دهد.
وی از تشکیل ستاد مدیریت بحران در وزارت کشور و به ریاست رحمانی فضلی خبر داد و گفت: در پی وقوع این زمین لرزه، تعدادی از مسئولان ارشد کشوری در سرپل ذهاب حضور یافته اند تا از نزدیک به بررسی مشکلات مردم زلزله زده و خسارت دیده بپردازند.
نجار از حضور پررنگ ارتش، بسیج و سپاه در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب خبر داد و گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در برقراری امنیت در مناطق زلزله زده مطلوب عمل کرده است.
وی گفت: از شمار واحد‌های مسکونی تخریب شده بر اثر این زمین لرزه آمار دقیقی در دست نیست، اما کار آوار برداری و بیرون کشیدن افراد یا اجسادی که احتمالا زیرآوار مانده اند به سرعت در حال انجام است.
نجار با بیان اینکه شمار تلفات انسانی ناشی از وقوع زلزله در سرپل ذهاب متفاوت است، گفت: تاکنون طبق آمار‌ها ۳۲۸ کشته و بیش از سه هزار و ۹۵۰ زخمی گزارش شده که احتمال افزایش تلفات انسانی با توجه به وسعت زمین لرزه و حجم خرابی‌ها در حال افزایش است.
وی با اشاره به حضور فرمانده ارتش جمهوری اسلامی در مناطق زلزله زده، گفت: تمام امکانات ارتش جمهوری اسلامی در خدمت مردم سرپل ذهاب و سایر مناطق زلزله زده است.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد که زلزله زدگان به اقلامی، چون چادر، پتو، آب آشامیدنی و مواد غذایی نیاز مبرم دارند که همه تلاش خود را برای تامین این مایحتاج در کمترین زمان بکار بسته ایم.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ فوتی و مصدوم بر اثر سیلاب در استان‌های جنوبی کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حسین ظفری در گفتگو با شبکه خبر گفت: سازمان هواشناسی چند روز گذشته هشدار قرمز برای استان‌های جنوبی کشور صادر کرد.

­این مقام مسئول افزود: در دو روز گذشته، سازمان مدیریت بحران کشور تمام دستورالعمل ها، هشدار‌ها و آمادگی‌ها را به مسئولان مدیریت بحران استان‌های جنوبی از جمله بوشهر، هرمزگان، جنوب کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان درخصوص وقوع سیلاب طی امروز و فردا اطلاع رسانی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­ظفری گفت: سازمان مدیریت بحران از استانداران و فرمانداران که مسئول ستاد بحران در منطقه خودشان هستند، درخواست کرد تا دستگاه‌های امدادی، انتظامی، کمک رسان، اورژانس و پشتیبانی تجهیزات را در حالت آماده باش قرار دهند.

­سخنگوی سازمان مدیریت بحران با اشاره به اینکه بارش‌ها از بامداد امروز در استان‌های جنوبی شروع شده است، افزود: این سامانه بارشی که از جنوب کشور وارد شده است بسیار قدرتمند بوده و براساس اخباری که دریافت کردیم روز گذشته در کشور عمان، ۱۲ نفر بر اثر این بارش‌ها و سیلاب جان باختند.

­ظفری به هموطنان توصیه کرد در این دو روز (سه شنبه و چهارشنبه) از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و سد‌ها و دهانه پل‌ها و تردد به مناطق کوهستانی خودداری کنند.

­

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور
  • ببینید | علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب؛ ماجرا چیست؟
  • شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب /علت چه بود؟
  • شنیده شدن صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • آماده‌باش مدیریت بحران در ۵ استان
  • آماده‌باش مدیریت بحران برای بارش‌های شدید در ۵ استان طی امروز و فردا
  • فوت ۳ نفر به دلیل سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • ۶ فوتی و مصدوم بر اثر سیلاب در استان‌های جنوبی کشور