Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: وزیر مسکن و عمران الجزایر درباره تاخیر پیش آمده در تحویل مسجد اعظم این کشور، گفت: تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی پروژه ساخت این مسجد تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه خبری «الوطن» عبدالحمید طمار؛ وزیر مسکن و عمران الجزایر در بازدید از روند فعالیت ساخت مسجد اعظم این کشور، گفت: پایان سال 2019 میلادی پایان ساخت و تحویل این پروژه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: موانع باعث ایجاد تاخیر در روند ساخت و تحویل آن شده است.

 

وزیر مسکن و عمران الجزایر، اظهار کرد: این مسجد تحفه معماری زیبایی برای پایتخت الجزایر خواهد بود.  

 

طمار گفت: این مسجد هم اکنون در مرحله تزیین و دکوراسیون قرار دارد و برای این کار با خوشنویسان و طراحان داخلی و خارجی در حال مشورت هستیم.

 

وی در ادامه تاکید کرد: برای این کار با مسوولان بخش‌های وزارت امور دینی، اوقاف، فرهنگی و گردشگری مشورت شده است.

 

در همین راستا، محمد عیسی؛ وزیر امور دینی الجزایر که در این بازدید همراه وزیر مسکن بود، گفت: سختی‌های کار مربوط به مهندسی معماری مسجد اعظم پایان یافته است و در مرحله زیباسازی قرار دارد که طرح‌های در نظر گرفته شده برای آن از فرهنگ اسلامی نشات می‌گیرد.

 

شبکه خبری «روسیا الیوم» نیز نوشت: مسجد اعظم الجزایر در بیش از 27 هزار هکتار زمین ساخته شده است و سالن نماز آن 20 هزار متر مربع مساحت دارد.

 

این مسجد همچنین، بزرگترین مناره جهان را به طول 267 متر دارا خواهد بود.

 

مسجد اعظم الجزایر یک کتابخانه، مرکز فرهنگی، دارالقرآن، فضای سبز، پارکینگ، ساختمان اداری، حمایت مدنی و فضایی برای سرو غذا نیز خواهد داشت.

 

به گفته این شبکه خبری، مسجد جامع الجزایر، سومین مسجد بزرگ جهان بعد از مسجدالحرام و مسجدالنبی (ص) خواهد بود.

 

 

 

پایان پیام/43

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­پایتخت آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران در جلسه هماهنگی مراسم روز قدس گفت: تدابیر و تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی لازم برای برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس اندیشیده شده و با همکاری همه دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و خدمات رسان و امدادی با آمادگی کامل در کنار مردم حضور خواهیم داشت.

سیدکمال سادات با بیان اینکه هر سال اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس بیشتر از سال قبل می‌شود، افزود: امسال نیز با توجه به افزایش توطئه‌های رژیم صهیونیستی و ظلمی که در حق مردم غزه می‌شود ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی ساکت نمانده و یک بار دیگر همزمان با موج خروشان جامعه جهانی به پا خاسته و فریاد عدالت خواهی آنان را به گوش جهانیان خواهد رساند.

مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: هماهنگی لازم برای جابجایی مردم از نقاط مختلف شهر به مسیر‌های ده گانه راهپیمایی با سازمان اتوبوسرانی به منظور تامین اتوبوس کافی برای ارائه خدمات به مردم روزه دار صورت گرفته است.

مسیر‌های ده‌گانه راهپیمایی روز قدس در پایتخت به شرح زیر اعلام شد:

مسیر شماره ۱: مسجد امام حسین، میدان امام حسین، خیابان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۲: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسنی، خیابان قزوین، خیابان کارگر، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۳: مسجد مظهری، خیابان قزوین، میدان قزوین، خیابان کارگر جنوبی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۴: مسجد امام زمان، خیابان آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۵: مسجد ابوالصدق، خیابان امام خمینی - خیابان کارون - خیابان آزادی - میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۶: مسجد حضرت مهدی، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۷: مسجدالجواد، میدان هفتم‌تیر، خیابان کریم‌خان، میدان ولی‌عصر، بلوار کشاورز، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۸: مسجد امام جعفر صادق، فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۹: مسجد حضرت امیر، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۱۰: مسجد جامع رسول اکرم، تهرانسر، بلوار شاهد، بلوار تهرانسر، میدان کمال‌الملک، بزرگراه شهید لشگری، خیابان آزادی، خیابان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

دیگر خبرها

  • عکس| جنگنده های دانمارک در اوکراین!
  • بذرپاش : امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • وعده وزیر راه: هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • بیش از هزار و ۱۰۰ مرکز خرید تضمینی در کشور آماده تحویل گندم کشاورزان است
  • حرکت آکروباتیک و گل تماشایی یاسین بنزیا مقابل آفریقای جنوبی (الجزایر 3-3 آفریقای جنوبی)
  • ­پایتخت آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • استاندار مرکزی: عقب افتادگی‌ حوزه مسکن باید در سال ۱۴۰۳ جبران شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود