Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - علیرضا جهابنخش برای حضور در ناپولی با چه بازیکنانی باید رقابت کند؟

به گزارش وبسایت نود، کوریره دلو اسپورت معتبرترین نشریه ایتالیا مدعی شده که باشگاه ناپولی خواهان جذب علیرضا جهابنخش شده است. این نشریه نوشته که ناپولی قصد جذب جهانبخش را دارد که به جای خوزه کایخون به این باشگاه بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن، رسانه‌های زیادی این خبر را پوشش دادند. اتفاقا در این میان سایت فوتبال هلند در یک نظرسنجی موضوع جدایی جهانبخش را مطرح کرد که در آن 74 درصد موافق جدایی این بازیکن از آلکمار بودند. با این شرایط به نظر می‌رسد که احتمال دارد جهانبخش در فصل نقل‌وانتقالات نیم‌فصل راهی ایتالیا شود. اما آیا ناپولی نیازی به این بازیکن دارد؟ گزینه‌هایی که جهانبخش در ناپولی می‌تواند به‌جای‌شان بازی کند را سایت نود بررسی کرده است.

آمار این فصل بازیکنان ناپولی که علیرضا جهانبخش می‌تواند در پست‌شان بازی کند:

فیکس

وینگر راست/ خوزه کایخون

کایخون سی ساله در تمامی 12 دیدار این فصل ناپولی در سری‌آ در پست وینگر راست بازی کرد. خوزه کایخون در این 12 بازی 5 گل زد و 3 پاس گل داد. او در 4 مسابقه لیگ قهرمانان هم به میدان رفت که یک گل زد و یک پاس گل داد. مهاجم سابق رئال‌مادرید سابقه چهار بازی ملی در اسپانیا را هم دارد.

وینگر چپ/ لورنزو اینسینیه

در هر چهار بازی نخست ناپولی، پاس گل داد. اینسینه که در همه مسابقات این فصل تیم‌اش حضوری فیکس داشت، در سری‌آ سه گل هم زد. بعد از حضور در 1027 دقیقه از مسابقات سری‌آ، نوبت به چهار مسابقه لیگ قهرمانان می‌رسد. اینسینیه در این لیگ هم دو گل برای ناپولی به ثمر رسانده است. لورنزو اینسینیه ایتالیایی که حالا 29 ساله شده، 21 بازی ملی هم در کارنامه دارد که سه گل هم با لباس ایتالیا به ثمر رسانده است.

ذخیره

آدم اوناس

اوناس همین چند وقت قبل اولین بازی ملی‌اش در لباس الجزایر را را تجربه کرد. آدم اوناس 2 بازی ملی برای تیم زیر 20 ساله‌های فرانسه هم انجام داده بود. اوناس که خرید تازه ناپولی است و در ابتدای فصل به این تیم آمد، در چهار بازی این فصل به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. آدم‌ِ 21 ساله در 57 دقیقه این فصل بازی کرد که یک پاس گل هم داد. این بازیکن توانایی بازی در سمت چپ، راست و مرکز زمین را دارد.

امانوئل گیاچرینی

32 ساله، ایتالیایی با 29 بازی ملی و 4 گل زده. امانوئل در این فصل 4 بازی برای ناپولی انجام داد که در این 60 دقیقه یک پاس گل ارسال کرد.

لیاندرینیو

وینگر 19 ساله برزیلی در این فصل هنوز فرصت بازی پیدا نکرده است. او هم در هر سه سمت زمین قابلیت بازی دارد. ویژه‌ترین آمار او، یازده گلی است که در شانزده مسابقه در لباس زیر 17 ساله‌های برزیل به ثمر رساند.

با این آماری که بازیکنان ناپولی در پست جهابنخش دارند، هیچ بعید نیست که علیرضا با حضور در این تیم، به یک نیمکت‌نشین ثابت تبدیل شود. حتی در صورت جدایی کایخون از ناپولی، باز هم نیمکت‌نشینان فعلی این باشگاه شانس بیشتری از جهانبخش دارند که در ترکیب حاضر باشند. علیرضا برای حضور موفق در ناپولی، رقبای سرسختی را پیش‌رو دارد. سختی‌ای که شاید پایانی خوش برای علیرضا جهانبخش داشته باشد. 

14001

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود

در صورت کشیده شدن بازی پرسپولیس و آلومینیوم به پنالتی، شاید علیرضا بیرانوند به بازی بیاید.

طرفداری |  احتمال حضور علیرضا بیرانوند در سفر پرسپولیس به اراک وجود دارد، اما این دروازه‌بان باتجربه بازی در مرحله حذفی جام حذفی مقابل آلومینیوم را از دست خواهد داد.

بیرانوند که پیش از این به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، بازی‌های اخیر پرسپولیس را از دست داده بود، با وجود تلاش برای رسیدن به دیدار مقابل آلومینیوم، در نهایت نتوانست مجوز بازی از سوی کادر پزشکی باشگاه را دریافت کند.

با این حال، گفته می‌شود علیرضا بیرانوند تمایل زیادی به همراهی تیمش در سفر به اراک دارد و حتی در صورت کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی، خواهان حضور در درون دروازه پرسپولیس به جای امیررضا رفیعی است.

هنوز مشخص نیست که بیرانوند چه زمانی به میادین باز خواهد گشت، اما حضور او در کنار سایر بازیکنان پرسپولیس در سفر به اراک، می‌تواند روحیه این تیم را برای عبور از این مرحله از مسابقات افزایش دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • (ویدئو) جشن قهرمانی فاینورد در رختکن با حضور پررنگ علیرضا جهانبخش
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • خوانندگی بامزه علیرضا جهانبخش در رختکن پس از قهرمانی (فیلم)
  • قهرمانی ۱۰نفره فاینورد؛ یک جام هلندی دیگر برای جهانبخش
  • قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش
  • جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • درخوست جدایی از استقلال؛ خداحافظی زودهنگام نیمکت نشین گران قیمت
  • علیرضا جهانبخش در آستانه کسب یک جام دیگر در هلند