Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور از ثبت نام بیش از سه هزار پرستار داوطلب اعزام به مناطق زلزه زده غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری محمد شریفی مقدم گفت: از صبح دوشنبه تا ساعت ۱۵ بیش از سه هزار نفر از کادر پرستاری از سراسر کشور در تماس تلفنی  برای اعزام به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعلام آمادگی کرده اند و خواستار اعزام به این مناطق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: سازمان نظام پرستاری اسامی پرستاران داوطلب  را به ستاد بحران، اورژانس کشور و وزارت بهداشت برای اعزام پرستاران داوطلب به مناطق زلزله زده اعلام کرده است.

شریفی مقدم یادآور شد: پرستاران داوطلب برای حضور در مناطق زلزله زده منتظر تماس ارگان های مربوطه برای اعزام به این مناطق باشند.

قائم مقام سازمان نظام پرستاری خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیروهای پرستاری اعزام شده برای مناطق زلزله زده کفایت می کند و بیشترین اعزام ها از استان های همجوار بوده است .

وی یادآور شد: دکتر سید عباس کشفی معاون فرهنگی و اجتماعی و ابراهیم محمدی مدیر روابط بین الملل سازمان نظام پرستاری به عنوان نمایندگان سازمان جهت هماهنگی های بیشتر به مناطق زلزله زده اعزام شده اند.

شریفی مقدم ضمن تشکر و قدردانی از جامعه پرستاری کشوربرای حضور در مناطق زلزله زده افزود: از همکاران پرستار درخواست داریم به جهت تصریح در امداد رسانی به حادثه دیده گان از حضور انفرادی و بدون هماهنگی با سازمان نظام پرستاری و ارگان های ذیربط در این مناطق خودداری کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید در راه این مناطق کشور

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس مرکز پیش‌بینی مخاطرات جوی سازمان هواشناسی افزود: استان‌های هرمزگان، نیمه جنوبی کرمان، جنوب استان فارس، نیمه جنوبی سیستان‌وبلوچستان و جنوب استان بوشهر شدت بارش بیشتری دارند و مخاطره سیل برای آن‌ها جدی‌تر است.

کد خبر 844774 برچسب‌ها خبر مهم سازمان هواشناسي باران

دیگر خبرها

  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • سازمان نظام وظیفه اطلاعیه جدید صادر کرد
  • رازهای سر به مُهر پرستاران در بیمارستان‌ها
  • سامانه بارشی جدید در راه این مناطق کشور
  • حمایت جامعه پزشکی و پرستاری از عملیات وعده صادق
  • بیانیه شورای عالی نظام پرستاری در خصوص حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل
  • مصائب پرستاران؛ گسترشِ استعفا‌ها از یک شغل بسیار سخت
  • صرفه‌جویی ناشی از تاثیر «پیگیری بیمار» بر شاخص‌های «بستری مجدد» بررسی می‌شود
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت