Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@23:49:20 GMT

صادرکنندگان نمونه استان زنجان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۹۰۰۲

صادرکنندگان نمونه استان زنجان معرفی شدند

زنجان - ایرنا - طی مراسم در کنار رونمایی از کتاب طرح ممیزی صادراتی استان زنجان، از صادرکنندگان نمونه این استان هم تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور معاون معدن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان ایمیدرو، استاندار زنجان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان و فعالان و مسئولان اقتصادی زنجان از کتاب طرح ممیزی صادراتی این استان که به معرفی نقاط قوت و ضعف صادرات زنجان پرداخته است، رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کتاب که به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان تدوین و تالیف شد، راهکارهای افزایش تعداد صادرکنندگان و موانع پیش روی صادرات استان بررسی و ارائه شده است.
در کنار این مراسم از شرکت کالسیمین با صادرات 57 میلیون و 315 هزار دلار در سال 94 با محصول شمش روی، شرکت سیم و کابل ابهر با 20 میلیون و 600 هزار دلار با صادرات انواع کابل فشار قوی و قدرت و صنایع خالص سازان روی با صادرات 18 میلیون و 588 هزار دلار با کالای شمش روی تجلیل شد.
از شرکت های صانع روی زنجان با صادرات شمش روی به میزان 9 میلیون و 738 هزار دلار، گسترش صنایع روی ایرانیان با صادرات شمش روی به مبلغ هشت میلیون و 235 هزار دلار، فرزام تجارت زنگان با صادرات محصولات متفرقه به ارزش 6 میلیون و 305 هزار دلار و شرکت شیرپاستوریزه پگاه زنجان با کالای لبنیاتی به میزان پنج میلیون و 97 هزار دلار تجلیل شد.
شرکت سیلیس آرا با محصول بلوک سیلیسی به میزان چهار میلیون و 563 هزار دلار، کیمیای زنجان گستران با صادرات کنسانتره روی به میزان 2 میلیون و 876 هزار دلار و پوشاک نانو مهیار با صادرات پوشاک به ارزش یک میلیون و 478 هزار دلار از دیگر واحدهای صادرکننده ای بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند.
شرکت های آذرمهر آندیا با محصول سیم و کابل به میزان یک میلیون و 985 هزار دلار، ذوبگران رنگین فلز با محصول شمش سرب به میزان یک میلیون و 697 هزار دلار، شرکت حسین بازرگانی با کالاهای متنوع به ارزش 544 هزار دلار و شرکت رویای عصر رایانه با صادرات 22 هزار دلار شرکت های جدید صادراتی زنجان بودند که در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ براتی گفت: در تعطیلات نوروزی امسال از ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه گردشگران و مسافران نوروزی از سه اثر فاخر شهرستان شامل گنبد جهانی سلطانیه، معبد اژد‌ها و خانقاه چلبی اوغلی بازدید کردند.

وی افزود: در تعطیلات عید سعید فطر در روز‌های ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه نیز پنج هزار نفر از آثار تاریخی این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

فرماندار سلطانیه با بیان اینکه معبد اژد‌های سلطانیه ثبت ملی شده و همین مسئله افزایش بازدید‌ها و جذب بیشتر گردشگران را در پی داشته است، ادامه داد: طبق آمار‌ها گنبد سلطانیه نیز در بین ۲۶۰ موزه و پایگاه کشور در رتبه ۲۳ به عنوان یک اثر پربازدید قرار گرفت.

براتی به حضور ۱۴ گردشگر خارجی در تعطیلات نوروزی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این گردشگران اغلب از کشور‌های جنوب شرق آسیا شامل چین، ژاپن و کره جنوبی و همچنین اروپا در این شهرستان حضور یافتند.

وی افزود: مجموع بازدید‌ها از آثار تاریخی شهرستان نشان می‌دهد گردشگری در این شهرستان رونق گرفته است؛ البته تحقق و استمرار این مهم به تداوم حمایت‌ها و جذب سرمایه گذاری‌ها نیاز دارد.

فرماندار سلطانیه گفت: جشنواره‌های مختلفی در شهرستان با هدف معرفی بیشتر جاذبه‌های گردشگری و تاریخی سلطانیه برگزار می شود.

براتی افزود:  جشنواره گل محمدی و گلاب گیری خردادماه امسال در این شهرستان برگزار می شود.


شهرستان سلطانیه در ۴۵ کیلومتری زنجان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • معرفی ۵ معلم کردستانی به مرحله نهایی انتخاب معلمان نمونه
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • صادرات نفت روسیه رکورد زد
  • صادرات نفت روسیه با وجود تحریم رکورد زد
  • رشد ۱۰ برابری صادرات راه آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳
  • درآمد ۵میلیارد دلاری از صادرات خدمات فنی و مهندسی
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده
  • پیمان‌ سپاری ارزی، به کاهش صادرات منجر شد