Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا تا کنون پیام های تسلیت مجمع نیروهای خط امام(ره) سیستان و بلوچستان، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر، راه آهن جنوب شرق، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و امام جمعه اهل سنت مسجد جامع نور ایرانشهر در اختیار ایرنا قرار گرفته است.
در بخشی از پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آمده است: وقوع بلایا و حوادث طبیعی امری اجتناب ناپذیر و خارج از حیطه اختیار انسان است، امّا آنچه ضروری و در حیطه کنترل محسوب می شود پیش بینی تمهیدات لازم برای جلوگیری از افزایش خسارت های مالی و جانی و کمک به همنوعان آسیب دیده در زمان وقوع این قبیل حوادث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر محمودرضا میری در این پیام ضمن ابراز همدردی با خانواده هایی که در پی وقوع زلزله در غرب کشور رخت عزا بر تن کرده و عزیزانشان را از دست دادند، گفت: نیروهای بهداشتی و درمانی این دانشگاه با تمام امکانات و تجهیزات آماده امداد رسانی به آسیب دیدگان این حادثه هستند.
در پیام تسلیت اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان نیز آمده است:
جان باختن شمار زیادی از هموطنان در حادثه زلزله اخیر، روح و روان مردم کشور به ویژه کرمانشاهیان قهرمان را که صاحب عزای این مصیبت اند، جریحه دار کرده و به درد آورده است.
در بخش دیگری از این پیام ها آمده است: خبر زمین لرزه در غرب کشور موجب تاسف و تاثر شد، لذا مراتب همدردی این ضایعه را با خانواده ها، بستگان و خویشان جانباختگان و مصدومان حادثه اعلام می داریم.
مجمع نیروهای خط امام(ره) سیستان و بلوچستان نیز در پیام صادره خود ضمن ابراز همدردی با خانواده های مصیبت دیدگان، بازماندگان و مجروحان، این ضایعه را به ملت بردبار ایران و مردم غیور و همواره مقاوم استان های غرب کشور تسلیت گفت.
در ادامه این پیام آمده است: زلزله یک رخداد طبیعی اجتناب ناپذیر است، لیکن توجه به توسعه زیرساخت ها، مقاوم سازی شهرها و روستاها و مدیریت واکنش های انسانی به اینگونه رویدادهای طبیعی موجب کاهش خسارات جانی و مالی و به حداقل رساندن دامنه بحران و آسیب می شود.
در بخش پایانی این پیام آمده است: امید است که با درایت و تدبیر نهادها، مراجع، دستگاهها و مجموعه های دولتی و حاکمیتی در آینده شاهد چنین پیامدهای تلخی در نتیجه وقوع سوانح طبیعی نباشیم.
به گزارش ایرنا، وقوع زمین لرزه ای با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین(ریشتر) ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 ، استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق در نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده، آسیب زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.
بر اساس اعلام مسئولان، تا ساعت 16:20 امروز دوشنبه، زلزله غرب کشور 387 نفر کشته و 6 هزار و 603 نفر مصدوم بر جا گذاشته است.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم

یکی از مهمترین اهدافی که در سیستان و بلوچستان آن را دنبال می‌کنیم؛ اتصال استان به آسیای میانه و چین است.

امنیت و اقتصاد کشور‌های همسایه از افغانستان و پاکستان امنیت و اقتصاد خود ماست چرا که در صورت بحران سرریز مشکلات کشور‌های همسایه متوجه ما نیز خواهد شد.

صنایع مولد و کم آب از جمله مینی پالایشگاه‌ها و صنایع پتروشیمی باید در مناطق آزاد شکل بگیرد چراکه این امر علاوه بر پویایی اقتصاد موجب افزایش تجارت نیز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • دیداری صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا در زاهدان
  • موانع سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان باید حذف شود