Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت مجوز حرفه‌ای باشگاه سپاهان گفت: مشکلات ورزشگاه نقش‌جهان از دلایل اصلی عدم صدور مجوز حرفه‌ای برای این باشگاه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی بصیریان در گفتگو با سایت باشگاه سپاهان اظهار داشت: بندهای I-۰۱ الی I-۱۴ (الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا) مربوط به استادیوم های خانگی جزو الزامات با معیار A محسوب شده و باشگاه‌ها باید این معیار را رعایت کنند و متأسفانه ورزشگاه نقش جهان فاقد الزامات A بوده و مورد تائید برای برگزاری مسابقات آسیایی نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی همچنین اظهار داشت: موضوع مالکیت ورزشگاه نقش جهان، اتاق کنترل استادیوم، گواهینامه های ایمنی و امنیتی که توسط هیچ یک از ارگان های ذیصلاح کشور مورد تائید قرار نمی گیرد، مشکلات ساختاری استادیوم، ورودی‌ها و خروجی‌ها، طرح خروج اضطراری، سازمان ایمنی و امنیتی، تائیدیه‌های نور و چمن ورزشگاه نقش جهان از جمله مواردی است که نقش جهان در این زمینه کمبودهایی دارد و لذا پنجره مربوطه در AFC برای باشگاه قرمز و عملاً استادیوم برای برگزاری مسابقات آسیایی مورد تائید نمی‌باشد.

وی ادامه داد: فقط مجوز ملی برای باشگاه و استادیوم نقش جهان صادر شده که در آن  فقط اجازه برگزاری مسابقات داخلی صادر شده است.

بصیریان در پایان گفت: تنها دلیل محرومیت باشگاه از دریافت مجوز حرفه‌ای فقط مشکل استادیوم بوده و این باشگاه در سایر الزامات به طور کامل مدارک خود را ارسال نموده و نمره قبولی دریافت کرده است.

به گزارش ایمنا، ظهر امروز خبرگزاری ایمنا در گزارشی به بررسی علت عدم صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه سپاهان پرداخت که با صحبت‌های مدیریت مجوز حرفه‌ای باشگاه سپاهان این خبر تأیید شد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به مشارکت مردم استان در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی و باهدف ارتقای تولید، ساخت و توسعه گلخانه‌های خانگی در دستور کار سازمان جهادکشاورزی قرار گرفته است.
سعید نارویی ایجاد اشتغال برای روستائیان را از مهمترین اهداف راه اندازی گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان عنوان کرد .
وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون پنج هزار و ۳۲۹ پرونده گلخانه خانگی یا کوچک مقیاس از طریق سامانه سماک در سیستان و بلوچستان بررسی شد که منجر به صدور سه هزار و ۳۵۴ مورد پروانه تاسیس شد.
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از این تعداد حدود دو هزار گلخانه خانگی در سطح ۵۷ هکتار موفق به کسب پروانه بهره برداری شده و به چرخه تولید پیوسته‌اند.
وی بیان کرد: کشت در محیط‌های بسته یا گلخانه بدلیل مصرف آب کم و تولید بالا در واحد سطح امروزه مورد توجه بوده و نقش بسزایی در اشتغال روستائیان دارد.
نارویی خاطر نشان کرد: گلخانه‌های خانگی یا کوچک مقیاس در سطح ۹۰ تا ۲۹۹ مترمربع ساخته می‌شوند.

دیگر خبرها

  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • استان گلستان در حذف پروانه کسب‌های کاغذی ۴ پله صعود کرد
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد