Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@08:51:02 GMT

۱۸ زمین لرزه در ۳ ساعت اخیر استان لرستان را لرزاند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۹۵۸۵

۱۸ زمین لرزه در ۳ ساعت اخیر استان لرستان را لرزاند

در ۳ ساعت اخیر ۱۸ زمین لرزه شهرهای مختلف استان لرستان را لرزانده و مردم را راهی کوچه و خیابان کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، در سه ساعت اخیر 18 زمین لرزه شهرهای نورآباد، کوهدشت، درب گنبد و هفت چشمه در استان لرستان را به لرزه درآورده است و سبب ایجاد رعب و وحشت در مردم شده است.

شهرستان نورآباد 9 بار، هفت چشمه 4 بار، کوهدشت 4 بار و درب گنبد نیز یک بار در ساعت اخیر لرزیده و مردم این مناطق راهی کوچه و خیابان شده‌اند هر چند خوشبختانه تا این لحظه گزارشی از خسارت در این مناطق اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهرستان نورآباد، دو زمین لرزه به بزرگی 2.3 ریشتر ساعت 17:02 و 17: 02 دقیقه، دو زمین لرزه متوالی به بزرگی 3.3 و 3.2 ریشتر ساعت 16:12 و 16:19 دقیقه، دو زمین لرزه به بزرگی 2 ریشتر در ساعت 15:53 و 15:54 دقیقه، دو زمین لرزه به بزرگی 2.8 و 2.3 ریشتر درساعت 15:02 و 15:13 دقیقه، یک زمین‌لرزه به‌بزرگی 2.7 ریشتر در ساعت 14:05 دقیقه ظهر شهر را لرزاند.

در شهرستان کوهدشت یک زمین لرزه به بزرگی 2.5 ریشتر ساعت 16:59 دقیقه، دو زمین لرزه متوالی به بزرگی 2.6 و 2.2 ریشتر در عمق 15 و 17 کیلومتری زمین ساعت 16:23 و 16:28 دقیقه و یک زمین‌لرزه هم به‌بزرگی 2.8 ریشتر در عمق 10کیلومتری ساعت 13:59 دقیقه ظهر شهر را لرزاند.

در هفت چشمه یک زمین لرزه به بزرگی 2.6 ریشتر ساعت 16، یک زمین لرزه با شدت 3.6 ریشتر در ساعت 14:56 دقیقه، یک زمین لرزه به بزرگی 2.4 ریشتر در ساعت 14:19 دقیقه و یک زمین‌لرزه به‌بزرگی 3.9 ریشتر در ساعت 13:57 دقیقه شهر را لرزاند.

در شهر درب‌گنبد نیز ساعت 14:44 دقیقه ظهر امروز یک زمین‌لرزه به‌بزرگی 2.3 شهر را لرزاند.

صبح امروز نیز اشترینان بروجرد بر اثر یک زمین‌لرزه تکان خورد؛ شب گذشته چالانچولان شهرستان دورود بر اثر یک زمین‌لرزه به‌بزرگی 2.8 ریشتر به لرزه در آمد؛ شب گذشته زلزله شدیدی استان لرستان را لرزاند؛ این زلزله در همه شهرستان‌های استان لرستان احساس شد که بر اثر آن 16 نفر در کوهدشت مجروح شدند و به برخی واحدهای ساختمانی استان نیز خسارت وارد شد.

انتهای پیام/

R41450/P1357/S6,72/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب لرزید

ایسنا/کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی ۳.۷ ریشتر، سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت ۱۱:۳۴ دقیقه امروز (یکشنبه، ۲۶ فروردین) در عمق ۱۷ کیلومتری زمین رخ داد.

محل وقوع این زمین لرزه ۱۲ کیلومتری سرپل ذهاب، ۲۳ کیلومتری قصرشیرین و ۲۹ کیلومتری گیلانغرب گزارش شده است.
     
هنوز از خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارشی نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمین لرزه فاضل آباد گلستان را لرزاند
  • زمین لرزه ۳.۹ ریشتری در مرز استان‌های گلستان و سمنان
  • ثبت زلزله شاخص در شهداد کرمان / رخداد ۱۰۵ زمین‌لرزه طی هفته گذشته
  • زلزله سرپل ذهاب را لرزاند
  • زلزله ۳.۱ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • زلزله ۶.۵ ریشتری پاپوآ گینه‌نو را لرزاند
  • زلزله ۳، ۶ ریشتری در حوالی پارس اباد
  • زلزله ۳.۷ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • سرپل‌ذهاب لرزید