Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پی وقوع زلزله غرب کشور پیامی صادر و تاکید کرد: آسیب دیدگان زمین لرزه غرب کشور اکنون نیازمند کمک‌های مردمی در سطح ملی هستند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، محمدنبی حبیبی در پی وقوع زلزله غرب کشور پیامی صادرکرد.

در این پیام آمده است:   جان باختن جمع کثیری از هموطنان در زلزله خسارت‌بار استان‌های ایلام و کرمانشاه، موجی از اندوه و تاسف را در سراسر کشور برانگیخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه، از خدواند متعال می‌خواهم این رویداد تلخ و مصیبت بار را برای این عزیزان با صبر و شکیبایی توام کند.

 آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور اکنون نیازمند کمک‌های مردمی در سطح ملی هستند. اینجانب از دبیران و اعضای دفاتر حزب موتلفه اسلامی در استان‌های کرمانشاه و ایلام می‌خواهم تا هرچه سریعتر به کمک مصدومین بشتابند و از هیچ کوششی در این امر کوتاهی نکنند.    براساس اطلاعات رسیده کمک‌های سریع ارتش، سپاه، هلال احمر و سایر دستگاه‌های ذیربط به موقع بوده است. لازم می‌دانم از تلاش‌های خالصانه آنان تشکر و مزید توفیقات آن‌ها را از خدواند متعال مسالت کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار گیلان با حادثه دیدگان حمله تروریستی در روسیه ابراز همدردی کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی امروز در دیدار با سرکنسول روسیه در رشت، گفت: حمله گروه تروریستی به شهروندان روسیه در تالار شهر کروکوس مسکو که عده زیادی از مردم این کشور را به خاک و خون کشید موجب تألم و تأثر مردم گیلان و ایران اسلامی شد.

وی با محکوم کردن هر گونه اقدام تروریستی، افزود: ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جان باختگان، این حادثه تلخ را به دولت و ملت روسیه تسلیت می‌گویم.

استاندار گیلان گفت: ایران اسلامی بار‌ها مورد حملات تروریستی قرار گرفته است و حادثه تروریستی کرمان از جمله این حوادث بود که ۸۴ نفر در آن به شهادت رسیدند. 

دکتر اسدالله عباسی افزود: طبق وظیفه در کنسولگری روسیه حاضر شده و در یادداشتی مراتب همدردی خود و مردم گیلان را به مردم روسیه اعلام می‌کنیم.

وی با تاکید بر بی اثربودن این اقدامات تروریستی بر ارتباطات کشور‌های ایران و روسیه، گفت: با توجه به بهره برداری از کریدور شمال - جنوب، برای تقویت روابط ۲ کشور، موضوعات مشترک را بررسی خواهیم کرد.

دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان امروز در دیدار با سرکنسول روسیه در رشت گفت: با افتتاح راه آهن آستارا با حضور رییس جمهور در اردیبهشت ماه، میزان مبادلات تجاری ایران با روسیه از ۲ میلیون تن به ۱۰ میلیون افزایش می‌یابد.
استاندار گیلان همچنین با اهدای گل به سرکنسولگری روسیه در رشت، مراتب تسلیت خود و همچنین محکومیت این حادثه تروریستی را اعلام کرد.

سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت هم در این دیدار با قدردانی از استاندارگیلان برای تسلیت و همدردی با مردم روسیه، گفت: ایران هم یکی از قربانیان تروریست است، اما دشمنان بدانند این نوع اقدامات، اتحاد بیشتر ۲ کشور را بدنبال دارد و در آینده همکاری‌های اقتصادی ما بیشتر خواهد شد.

آندری وادوف تصریح کرد: استان‌های ولگا گراد و آستاراخان روسیه بیش از دیگر استان‌های این کشور به همکاری با ایران علاقه دارند و ما برای توسعه زیرساخت‌های لجستیکی و همکاری‌های گسترده بین ۲ کشور مصمم هستیم.

دیگر خبرها

  • محققان آلمانی: سد کالپوش عامل زلزله روستای حسین آباد
  • وقوع زمین لرزه در کابل
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • مرگبارترین روز در تاریخ، چه روزی بود و چطور رخ داد؟
  • استاندار گیلان با حادثه دیدگان حمله تروریستی در روسیه ابراز همدردی کرد
  • زمین لرزه سالند خسارتی در پی نداشت
  • زلزله سالند دزفول خسارتی نداشت
  • خسروپناه: نیازمند جهش فرهنگی با مشارکت مردم هستیم
  • در حوزه فرهنگ نیز نیازمند جهش فرهنگی با مشارکت مردمی هستیم
  • وقوع زمین لرزه در بدخشان