Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز (دوشنبه) در ديدار جمعي از مسئولان و فعالان فرهنگي استانهاي آذربايجان‌شرقي و قم، با تجليل از پديده با شکوه و حيرت‌انگيز راهپيمايي اربعين و با دعا و آرزوي قبولي زيارت زائران، از دست‌اندرکاران برگزاري اين مراسم تقدير و تشکر کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا، حضرت آيت الله خامنه‌اي راهپيمايي عظيم اربعين را نشانه گسترش روح مبارزه و مجاهدت در راه خدا و آمادگي براي شهادت، در همه دنياي اسلام دانستند و افزودند: حضور اين جمعيت عظيم از نقاط مختلف دنيا با وجود تهديدهاي تروريستي، پديده‌اي عظيم و نشان‌دهنده اوج‌گرفتن تفکر مبارزه در راه خدا و آمادگي عمومي و همگاني در اين راه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رهبر انقلاب اسلامي پديده‌ي الهي و معنويِ راهپيمايي اربعين را بي‌سابقه و غيرقابل توصيف خواندند و با تشکر از دست‌اندرکاران برگزاري اين حرکت عظيم گفتند: از دولت عراق که وسايل برگزاري اين حرکت با شکوه را فراهم کرد، از ملت عزيز عراق که اينگونه مخلصانه و شادمانانه از زائران حضرت اباعبدالله عليه‌السلام پذيرايي کرد، از جوانان مبارز عراقي و حشد شعبي و دست‌اندرکاران تأمين امنيت مراسم، و از مسئولان عتبات در نجف اشرف و کربلاي معلي، قلباً تشکر مي‌کنيم و برکات الهي را براي آنان خواستاريم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی زلفی‌گل در یادداشتی در صفحه مجازی خود از آزمون سراسری به عنوان رقابت علمی در کمال امنیت و آرامش یاد کرد و نوشت: حسب وظیفه از ریاست و هیات رئیسه سازمان سنجش، استانداران، رؤسای حوزه‌های امتحانی، تمام مجریان و حافظان امنیت کنکور صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پُرشور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی باشیم.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد