Web Analytics Made Easy - Statcounter

دقایقی قبل برای سومین بار متوالی در سه ساعت اخیر زمین لرزه شهرستان کوهدشت در استان لرستان را لرزاند.

به گزارش قدس آنلاین، رضا آریایی مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با اشاره به وقوع سومین زمین لرزه متوالی در شهرستان کوهدشت در استان لرستان اظهار داشت: دو زمین لرزه متوالی به بزرگی ۲.۶ و ۲.۲ ریشتر در عمق ۱۵ و ۱۷ کیلومتری زمین ساعت ۱۶:۲۳ و ۱۶:۲۸ دقیقه عصر امروز شهرستان کوهدشت را به لرزه درآورد تا برای سومین بار در سه ساعت اخیر این شهر تکان خورده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش تسنیم، در ۳ ساعت اخیر زمین لرزه ۱۵ بار شهرهای استان لرستان به ویژه شهرستان نورآباد، کوهدشت، درب گنبد و هفت چشمه را لرزانده است که سبب ترس و وحشت مردم شده و آنها را روانه کوچه و خیابان کرده است.

دو زمین لرزه متوالی به بزرگی ۳.۳ و ۳.۲ ریشتر ساعت ۱۶:۱۲ و ۱۶:۱۹ دقیقه برایه فتمین بار در سه ساعت اخیر شهرستان نورآباد در استان لرستان را لرزاند؛ زمین لرزه ای به بزرگی ۲.۶ ریشتر و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین دقایقی قبل "هفت چشمه" در استان لرستان را برای چهارمین بار متوالی لرزاند.

ساعت ۱۵:۵۳ و ۱۵:۵۴ دقیقه برای پنجمین بار در دو ساعت اخیر زمین لرزه هایی با بزرگی ۲ ریشتر و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین شهرستان نورآباد را لرزاند؛ ساعت ۱۵:۱۳ دقیقه امروز یک زمین‌لرزه به‌بزرگی ۳ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین شهرستان نورآباد در استان لرستان را  لرزاند؛ ساعت ۱۴:۵۶ دقیقه ظهر امروز یک زمین‌لرزه دیگر با شدت ۳.۶ ریشتر در عمق ۷کیلومتری  "هفت‌چشمه" در استان لرستان را لرزاند.

ساعت ۱۴:۴۴ دقیقه ظهر امروز یک زمین‌لرزه به‌بزرگی ۲.۳ ریشتر درب‌گنبد در استان لرستان را لرزاند؛ ساعت ۱۴:۱۹ دقیقه ظهر امروز یک زمین‌لرزه دیگر در عمق ۱۰کیلومتری زمین هفت‌چشمه در استان لرستان را لرزاند؛ ساعت ۱۳:۵۹ دقیقه ظهر امروز نیز یک زمین‌لرزه به‌بزرگی ۲.۸ ریشتر در عمق ۱۰کیلومتری شهرستان کوهدشت در استان لرستان را لرزاند.

ساعت ۱۴:۰۵ دقیقه ظهر امروز یک زمین‌لرزه به‌بزرگی ۲.۷ ریشتر در عمق ۱۲کیلومتری زمین شهرستان نورآباد در استان لرستان را لرزاند؛ ساعت ۱۳:۵۷ دقیقه ظهر امروز یک زمین‌لرزه به‌بزرگی ۳.۹ ریشتر در عمق ۱۱کیلومتری زمین هفت‌چشمه در استان لرستان را لرزاند؛ صبح امروز نیز اشترینان بروجرد بر اثر یک زمین‌لرزه تکان خورد؛ شب گذشته "چالانچولان" شهرستان دورود بر اثر یک زمین‌لرزه به‌بزرگی ۲.۸ ریشتر به لرزه در آمد.

شب گذشته زلزله شدیدی استان لرستان را لرزاند؛ این زلزله در همه شهرستان‌های استان لرستان احساس شد که بر اثر آن ۱۶ نفر در کوهدشت مجروح شدند و به برخی واحدهای ساختمانی استان نیز خسارت وارد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری مهر، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حادثه حریق انبار گوگرد در ساعت ۱:۰۸ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه از طریق مرکز فرماندهی اعلام شد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: حدود ۴۰ آتش نشان ایستگاه‌های ۴۱،۴۲،۵۲،۶، ۴۹،۱۸، ۹ و ۳۸ همراه با ۱۲ خودروی اطفا حریق و توربوفن بلافاصله در محل حادثه واقع جاده میامی حاضر شدند.

وی گفت: طی اعلام افسر نگهبان حاضر در محل، سوله حاوی گوگرد به متراژ حدوداً ۵۰۰ متر مسقف طعمه حریق شده بود که با تلاش همکاران از سرایت به سوله‌های اصلی جلوگیری به عمل آمد.

باخدا از اطفای حریق و پایان عملیات آتش نشانان در ساعت ۳:۵۵ دقیقه بامداد خبر داد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد گفت: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6086040

دیگر خبرها

  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر تایوان را لرزاند
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس