Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: ۳۸۷ کشته و ۶هزار و ۶۵۰ مجروح آخرین آماری است که از زلزله کرمانشاه در دست داریم و با ادامه آواربرداری بر تعداد مصدومان زلزله افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار شبستان، 387 کشته و 6هزار و 650 مجروح آخرین آماری است که از زلزله کرمانشاه در دست داریم و با ادامه آواربرداری بر تعداد مصدومان زلزله افزوده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکشنبه شب ( 21 آبان) زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر، ازگله کرمانشاه را تکان داد به طوریکه بسیاری از استان های غربی، جنوبی و مرکزی زمین لرزه را احساس کردند.

امدادرسانی از دقایق اولیه وقوع زلزله آغاز شده است. عمق خسارت های وارد شده و حجم کشته ها و مجروحان زلزله بسیار زیاد گزارش شده به طوریکه علی رغم بسیج عمومی سازمان ها و نهادهای امدادرسان و حضور گسترده برای آواربرداری و امدادرسانی به حادثه دیدگان زلزله، همچنان روستاهایی وجود دارد که فرصت امدارسانی به آنها فراهم نشده است.

 

387 کشته و 6هزار و 650 مجروح آخرین آماری است که از زلزله کرمانشاه در دست داریم و با ادامه آواربرداری بر تعداد مصدومان زلزله افزوده می شود. تا کنون برای 345 نفر از متوفیان زلزله جواز دفن صادر شده است.

براساس این گزارش، تعداد افراد متوفی در شهرهای مختلف به شرح زیر است:

 سرپل ذهاب: ۲۸۰ نفر

 کرمانشاه: ۲۵ نفر

 سلام آباد غرب: ۲۲ نفر

 کرند: ۱۴ نفر

قصر شیرین: ۲۸ نفر

 جوانرود: ۳ نفر

ثلاث: ۱۵ نفر

قطع آب و برق و مشکل اسکان زلزله زدگان از جمله مسائلی است که در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه مشهود است و شهروندان این منطقه را دچار مشکل کرده است.

بنا به اعلام پیرحسین کولیوند، رییس اورژانس کشور تا کنون 2 هزار مصدوم زلزله زده با اتوبوس آمبولانس و 600 مصدوم نیز از طریق اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شده اند.

احداث یک بیمارستان سیار در منطقه ثلاث باباجانی و یک بیمارستان سیار نیز در سرپل ذهاب از دیگر اقداماتی است که برای امدادرسانی بهتر به مصدومان زلزله انجام شده است.

شهرداری تهران نیز اقلامی نظیر پتو و چادر برای حادثه دیدگان

 

طبق اعلام اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری، حسن روحانی روز سه شنبه (23 آبان) به مناطق زلزله زده کرمانشاه سفر می کند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده ویژه مقام معظم رهبری برای بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و بررسی روند امدادرسانی به زلزله زدگان به استان کرمانشاه سفر می کند.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امداد رسانی به ۱۶۰ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین سیل زدگان از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • مشکل ساز شدن حوضچه برای گوسفندان در حوالی آرمگاه ویس نازار + فیلم
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور + فیلم