Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: یک پل هوایی بین کرمانشاه و سر پل ذهاب ایجاد کردیم که تاکنون ۶۰۰ مجروح را از این طریق جا به جا کرده ایمبه گزارش بلاغ،فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ۴ تیپ مأمور آواربرداری در شهر زلزله «سرپل ذهاب» هستند، گفت: ۶۰۰ مصدوم نیز با بالگرد به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش نامه نیوز، امیر سید عبدالرحیم موسوی در سخنانی با اشاره به اینکه عمق فاجعه زلزله کرمانشاه زیاد است و تا این لحظه ۳۵۰ نفر کشته شده اند، اظهار داشت: بیش از دو هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده اند. وی با بیان اینکه ساختمان ها کاملا فروریخته و در برخی بخش ها چیز سالمی نمانده است، تصریح کرد: از دیشب بلافاصله بعد از زلزله یگان های ما در منطقه بودند و امداد رسانی را شروع کردند؛ امروز نیز با روشن شدن هوا یک پل هوایی را بین کرمانشاه و سرپل ذهاب ایجاد کردیم. فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه ۲۵۰ سورتی پرواز داشته این و بیش از ۶۰۰ مجروح با توان بالگردی ارتش منتقل شده است، افزود: ۴ تیپ را مامور آواربرداری کرده ایم و شهر سرپل ذهاب را ۴ قسمت شده و هر تیپ یک قسمت را آواربرداری می کند. امیر موسوی با اشاره به اینکه نیاز فراوانی به چادر، غذا، کنسرو و آب و نان وجود دارد، افزود: از تهران هزار تخته چادر و ملزومات غذایی به مناطق زلزله زده ارسال شده است. وی یادآور شد: تعدادی از نیروهای ما در مرزها نیز بر اثر تخریب اماکن و در داخل پادگان های سرپل ذهاب، شهید شدند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف

جمعی از فرماندهان و مقامات کشوری به‌مناسبت فرارسیدن سال جدید با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش مشرق، جمعی از فرماندهان و مقامات کشوری به‌مناسبت فرارسیدن سال جدید با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، دریادار مهدی خواجه‌امیری معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع، سردار رضا طلایی‌نیک سخنگوی وزارت دفاع و سردار سید مجید ابن‌الرضا رئیس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح حضور داشتند.

همچنین، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران، سردار ابوالقاسم چمن معاون اجرایی فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار سید علی موسوی جانشین فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران نیز، با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

امیر علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، دریادار بابک بلوچ معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش و امیر سرتیپ مسلم یعقوبی معاون حقوقی ارتش نیز در این دیدارها حضور داشتند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم قطع از مراغه
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم از مراغه
  • بایدن ضعیف‌ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • بایدن ضعیف ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • بازدید بیش از ۷۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری سرپل‌ذهاب
  • ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در ترور یک فرمانده حماس
  • اعزام ۲ مصدوم انفجار گاز در نوشهر با بالگرد به مرکز مازندران
  • هند بالگرد تهاجمی مونتاژ می‌کند