Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@21:12:32 GMT

مراسم رونمایی از آلبوم عاشق کیست شهرام ناظری

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۰۳۱۴

مراسم رونمایی از آلبوم عاشق کیست شهرام ناظری

مراسم رونمایی از آلبوم عاشق کیست با آواز شهرام ناظری و آهنگسازی امیر پورخلجی عصر امروز دوشنبه ۲۲ آبان در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار شد. .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکیرا: جدایی از پیکه؟ از بند شوهر آزاد و رها شدم!

شکیرا از جدایی از پیکه بسیار خوشحال و راضی است.

طرفداری | "از بند شوهر آزاد و رها شدم و حالا می‌توانم به کارهایم برسم." این بخشی از مصاحبه شکیرا، خواننده سرشناس کلمبیایی در خصوص جدایی از پیکه است.

شکیرا در مصاحبه اخیر خود با جیمی فالون، در مورد آلبوم جدید خود "Las Mujeres Ya No Lloran" (زنان دیگر گریه نمی‌کنند) و چگونگی الهام گرفتن آن از جدایی اخیرش از جرارد پیکه صحبت کرده است. این خواننده سرشناس 47 ساله که از ازدواج با پیکه صاحب دو فرزند 9 و 11 ساله است توضیح می‌دهد که چگونه تعهدات زندگی زناشویی، زمان و انرژی او را برای تمرکز روی موسیقی محدود می‌کرد و اذعان داشت که او حالا بدون شوهر است و به همین دلیل، احساس آزادی می‌کند و می‌تواند بهتر روی کارش تمرکز کند.

به خاطر عامل شوهر، من وقت نداشتم. حالا بدون شوهر هستم. بله، شوهرم (پیکه) مدام مرا به پایین می‌کشید. حالا از بند شوهر آزاد و رها شدم. حالا می‌توانم واقعاً کار کنم.

با برداشتن این بار از روی دوش خود، شکیرا اولین آلبوم استودیویی کاملش را در هفت سال گذشته خلق کرده است. شکیرا زمانی که برای اولین بار این آلبوم را معرفی کرد، در بیانیه‌ای گفته بود:

ساختن این اثر هنری یک فرآیند کیمیاگری بود. در حین نوشتن هر آهنگ، خودم را بازسازی می‌کردم. هنگام خواندن آنها، اشک‌هایم به الماس تبدیل شدند و آسیب‌پذیری من به قدرت تبدیل شد.

مجله رولینگ استون در نقدی از این آلبوم نوشت:

در Las Mujeres Ya No Lloran، شکیرا بالاخره می‌تواند صفحه این دو سال پر فراز و نشیب را ورق بزند و دوباره خودش را معرفی کند؛ نه به عنوان شکیرا نامی در فوتبال یا نه یک شکیرایِ دلشکسته، بلکه شکیرایی مبارک، نماد پاپ بین‌المللی و قهرمان شکست‌ناپذیر.

بخشی از مصاحبه شکیرا با جیمی فالون در خصوص جدایی از پیکه

شکیرا در ادامه مصاحبه خود با جیمی فالون در برنامه The Tonight Show می‌گوید:

برای مدت زیادی ما را با دستوراتی در دست و بدون پایانی فقط به خاطر اینکه زن هستیم، به گریه فرستاده‌اند. ما باید درد خودمان را در مقابل فرزندانمان، در مقابل جامعه پنهان کنیم. ما باید به روشی خاص التیام پیدا کنیم.

فکر نمی‌کنم کسی حق داشته باشد به ما بگوید چگونه التیام پیدا کنیم. می‌دانید، هیچکس حق ندارد به یک گرگ ماده بگوید چگونه زخم‌هایش را لیس بزند. فکر می‌کنم که زنان حالا تصمیم می‌گیرند چه زمانی و تا کی گریه کنند. هیچکس نباید به ما بگوید چگونه با سختی‌های زندگی کنار بیاییم.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مراسم رونمایی از لوح ثبت جهانی افطار در بندرلنگه
  • مراسم رونمایی از لوح جهانی ثبت افطار در بندرلنگه
  • مراسم رونمایی از لوح ثبتی جهانی افطار در بندرلنگه
  • مراسم رونمایی از مجموعه کتب سردلبران برگزار شد
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • آثار تخصصی و جدید پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن رونمایی شد
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • شکیرا: جدایی از پیکه؟ از بند شوهر آزاد و رها شدم!
  • «دوش چه خورده‌ای دلا» شهرام ناظری / «من ایرانی‌ام» علیرضا عصار / «لیلا سوار بر کاروسل» انور براهم / «رندان سلامت می‌کنند» محمدرضا شجریان / «دلبر» محسن چاوشی
  • مسدود شدن محور معمولان به پلدختر