Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سازمان بسیج زنان گفت: این سازمان با اعزام خواهران مشاور به مناطق آسیب دیده و ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی مردم به این مناطق،از تمام توان خود برای کمک به مردم زلزله زده استفاده می کند.

به گزارش امتداد نیوز، مینا بیابانی، جانشین سازمان بسیج جامعه زنان کشور ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و آسیب دیدگان زلزله در شب گذشته به خبرنگار «بسیج زنان کشور»؛ گفت: شدت آسیب بسیار بالاست و سازمان بسیج جامعه زنان کشور از هیچ اقدام مادی و معنوی برای کمک به هموطنان عزیز در این مناطق دریغ نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی تماس تلفنی که با مسئولین سازمان بسیج جامعه زنان در این استان ها داشتیم، خدا را شکر جو روانی خوبی برای کمک به آسیب دیده ها حاکم است و سازمان تمام توان خود را برای امدادرسانی به آسیب دیدگان به کار گرفته است.

جانشین سازمان بسیج جامعه زنان کشور، اظهار داشت: در این تماس ها، ضمن دلجویی از مسئولین مناطق آسیب دیده ی سرپل ذهاب، قصر شیرین و اسلام آباد غرب ، توصیه های لازم در خصوص کمک به بازماندگان ارائه شد و به آن ها توصیه شد که به سازماندهی و اعزام گروه های بسیجی در رشته های مشاوره، مددکاری و روانشناسی بالینی به بیمارستان ها و کمپ هایی که این افراد در آن جا حضور دارند، برای تسکین دردهای آنان که عزیز از دست دادند، صورت گیرد.

وی ادامه داد: با وجود هوای سرد در مناطق زلزله زده، جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی اقدام دیگری است که توصیه شد هرچه سریعتر صورت گیرد و برای این امر با سازمان های مستقر همانند هلال احمر هماهنگی صورت گیرد.

بیابانی با بیان اینکه در مواقع بحرانی وقوع حوادث طبیعی استان های همجوار به عنوان معین انتخاب می شوند و کمک هایی را به مناطق آسیب دیده ارسال می کنند، گفت: استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و همدان به عنوان استان های معین انتخاب شده اند و مسئولین بسیج جامعه زنان آن ها در تماس تلفنی آمادگی استان خود را برای ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده اعلام کردند.

true برچسب ها : بسیج جامعه زنان خدمات مشاوره زلزله کرمانشاه true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، یعقوب سلیمانی گفت: امدادگران هلال احمر از ۲۷ فروردین ماه و همزمان با موج جدید بارش‌های شدید در جنوب شرق کشور، تا ۴ اردیبهشت ماه به ۶۵ هزار و ۵۲۳ نفر در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان امدادرسانی کردند.

این مقام مسئول افزود: در مجموع یک هزار و ۴۰۰ نیروی هلال احمر در ماموریت امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب شرق کشور مشارکت داشتند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: از زمان وقوع سیل تا به امروز، ۴۶ سورتی پرواز برای کمک رسانی و ۳۴ تُن اقلام امدادی و زیستی بین سیل زدگان توزیع شده است. 

سلیمانی با اشاره به وضعیت مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان افزود: سیل اخیر بیشترین آسیب را به سیستان و بلوچستان و مناطق جنوبی آن وارد کرده و به همین علت جمعیت هلال احمر تا حل مشکلات مناطق سیل زده در کنار مردم حاضر خواهد بود و کمک رسانی‌ها ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک سیستان و بلوچستان
  • قصد آمریکا برای اعزام مشاورین نظامی بیشتر به اوکراین