Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛دکتر علمایی در این نمایشگاه با اشاره به اینکه شتاب دهنده ایده های شرکت مخابرات ایران (شاما) در راستای فعالیت های حمایتی مخابرات از کسب و کار های نو پا برای اولین بار در نمایشگاه رسانه های دیجیتال شرکت نموده است، افزود: حمایت مالی، ایده های نوآورانه، خلاقیت، سرمایه گذاری، تولید و اشتغال، مربی گری و بومی سازی از شاخص‌های فعالیت در این بخش می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: پیرو اهداف راه اندازی شتاب دهنده مخابرات ایران، یکی از سرفصل های مهم، حمایت از محتواهای فاخر به خصوص در حوزه فرهنگی است تا از این ظرفیت در راستای توسعه اجتماعی و برای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی خود و بهبود فضای کسب و کار استفاده شود.

وی افزود: بسترهای فیزیکی و سامانه های ارتباطی از جمله تار نوری شرکت مخابرات ایران به بهترین روش می تواند زیرساخت های فیزیکی لازم را تهیه کند و در بخش نرم افزاری، حمایت از شرکت هایی که اقدام به تولید محتوا می نمایند،در قالب یک پلتفرم قابل ارائه  مدنظر است، سازوکار حمایت از استارت آپ ها، یکپارچه شده و به سبکی روش‌مند از ایده های نوین در حوزه فناوری و خدمات ICT حمایت می شود.

مجری حمایت از شرکت های نوپا در شرکت مخابرات ایران افزود: بدین منظور صندوق سرمایه گذاری ریسک پذیر  VC) Venture capital) در حال راه اندازی است و شرکت مخابرات ایران از استارتاپ هایی که توان عملیاتی سازی و تجاری سازی ایده های خود را در حوزه فناوری و خدمات ICT دارا میباشند، حمایت خواهد کرد.
 
علمایی گفت: مذاکرات مستقیمی با مشتریان و استارت آپ ها در حوزه یاد شده صورت گرفته تا از طریق سرمایه گذاری ریسک پذیر از آنها حمایت لازم به عمل آید.

علمایی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بستر جدیدی را در اختیار تولید کنندگان محتوای ارتباطی و ناشران دیجیتال قرار دهیم که باعث تسهیل در امر نشر دیجیتال شود.

 وی افزود: استفاده این شرکت ها از ظرفیت مخابرات ایران، علاوه بر تسهیل مسیر، موجب برندسازی و افزایش و توسعه فعالیت ناشرین دیجیتال است.

 علمایی یادآور شد: به زودی از وب سایت شاما هم رونمایی خواهد گردید که ناشرین دیجیتال می توانند با مراجعه به این سایت و ثبت درخواست ها، وارد مسیر همکاری با مخابرات در این فضا شوند.

 وی با تشریح سطح کیفی بالای یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال گفت: در این نمایشگاه، کارگاه های تخصصی و ارائه مشاوره در زمینه راه اندازی و چگونگی حمایت از کسب و کارهای نوپا برگزار می شود که نقش موثری در توان افزایی استارتاپ ها و هماهنگی در تولید محتوای فاخر دیجیتال بر عهده دارد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر صمت فاز توسعه شرکت صنایع شیمیایی در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید، ابراز داشت: برای این طرح هشت هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ضمن بیان اینکه این واحد ظرفیت تولید ۲۳۲ هزار تن انواع محصولات شیمیایی را دارد، افزود: طرح توسعه برای ۶۰ نفر اشتغال ایجاد کرد و این شرکت به صورت کلی ۸۶۰ نفر را شاغل کرده است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه رئیس جمهور از شرکت تولید کاشی با حضور وزیر صمت بازدید کرده است، ابراز داشت: این واحد پس از ۱۴ سال تعطیلی به چرخه تولید بازگشت و با اشتغال ۱۰۰ نفره ظرفیت تولید پنج میلیون متر مربع کاشی دیواری را دارد.

احمدی ضمن بیان اینکه با حضور وزیر صمت مسائل شرکت قطعات کنترل حرارتی و الکتریکی نیز بررسی شدند، تصریح کرد: این واحد ظرفیت تولید سالانه ۱۰ میلیون قطعه کنترل حرارتی و الکتریکی با اشتغال ۱۹۰ را دارد.

وی ضمن بیان اینکه دیگر بازدید ضمن از شرکت تولید هواکش برقی با ظرفیت تولید ۹۰۰ هزار موتور برقی تک فاز القایی دیگر برنامه امروز بود، افزود: برای این شرکت یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شد و ۱۱۰ نفر را شاغل کرده است.

کد خبر 6081710

دیگر خبرها

  • حمایت وزارت علوم از تبدیل دانش به فناوری بدون وقفه ادامه دارد
  • افتتاح طرح های صنعت برق و مخابرات در میامی
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • هنرمندان با تولید آثار فاخر عملیات روانی دشمن را خنثی کنند
  • استفاده از توان دانش بنیانی کشور بسترساز افزایش ظرفیت تولید و فروش نفت و گاز
  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری است
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری