Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور امروز پس از بازدید از منطقه زلزله زده سرپل ذهاب و در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران ، گفت: مسئولان آب و فاضلاب و برق منطقه هر چه سریعتر نسبت به برقراری آب و برق شهرستان سرپل ذهاب اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی با بیان اینکه با هماهنگی های انجام شده محموله های بیشتری از آب و غذا و چادر در این محل توزیع خواهد شد، گفت: باید توزیع این اقلام به کمک معتمدین محلی و مردم صورت بگیرد، زیرا این کار موجب افزایش آرامش و دلگرمی مردم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور با بیان اینکه تمامی امکانات کشور برای خدمت رسانی به مردم استانهای غربی کشور بسیج شده است، بر لزوم شناسایی هر چه زودتر مفقودین قبل از عملیات آواربرداری تاکید کرد.

رحمانی فضلی مجددا به مسئولان ذیربط دستور داد هر چه زودتر و ظرف چند ساعت آینده اقدامات لازم برای برقراری آب و برق شهرستان به طور کامل صورت بگیرد.

در پایان این جلسه برای انجام هر یک از برنامه ها و تصمیمات مسئولانی ویژه تعیین شدند تا این تصمیمات هرچه زودتر عملیاتی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است

حسین امیرعبداللهیان در دیدار با همتای سودانی خود تاکید کرد که ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،امیرعبداللهیان در دیدار با حسین عوض وزیر امور خارجه سودان ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان وزیر خارجه این کشور، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان و آماده کمک به برقراری بازگشت آرامش و ثبات به این کشور هستیم.

 امیرعبداللهیان همچنین تاکید کرد: دشمنان سودان جایگاه مهم این کشور را می‌دانند و سال ها برای تجزیه سودان تلاش کردند و اکنون آتش جنگ داخلی را به دامن این کشور انداخته‌اند و امیدواریم به زودی شاهد بازگشت آرامش و ثبات به سودان باشیم.

حسین عوض وزیر امور خارجه جدید سودان نیز با ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر از مواضع اصولی ایران در حمایت از سودان، بر سابقه روابط تاریخی و دیرینه دو کشور و اهتمام کشورش به روابطی راسخ و ممتد با ایران تاکید و ابراز امیدواری کرد روابط دو کشور در بهترین سطح گسترش یابد.

حسین عوض همچنین آخرین تحولات و اوضاع این کشور و بروز ناامنی و بی ثباتی توسط شبه نظامیان با دخالت و حمایت برخی دولت های خارجی و غربی را برای همتای ایرانی خود تشریح کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • تاکید عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه
  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین