Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - ایرنا - آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید و همچنین مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیام هایی جداگانه در پی حادثه تلخ و مصیب بار زمین لرزه در غرب کشور، جان باختن جمعی از هموطنان را تسلیت گفتند.

به گزارش روز دوشبنه ایرنا از مرکز خبر حوزه، در پیام آیت الله علوی گرگانی آمده است: از همه مردم شریف و به خصوص امدادگران محترم می خواهم که نهایت تلاش خود را برای امداد و کمک به آسیب دیدگان مبذول داشته تا کمی از آلام این عزیزان کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیام ادامه یافته است: خبر درگذشت تعدادی از مسلمانان در مناطق شمالی عراق و تعدادی از هموطنان ما در مناطق مرزی غرب کشور موجب تاثر و تالم اینجانب گردید. پیام حاکی است: امید است خداوند به بازماندگان این حادثه تلخ صبر و اجر جمیل عنایت فرماید و درگذشتگان را مشمول رحمت خود قرار دهد و مجروحین این حادثه را هر چه زودتر سلامت عنایت فرماید.

**مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز نیز با صدور پیامی ضمن اظهار همدردی با مصیبت زدگان و داغدیدگان حادثه زلزله غرب کشور تاکید کرده است: حادثه زلزله غرب کشور که منجر به جان باختن و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیز گشت، موجب تاسف و تاثر همگان گشت.
پیام ادامه یافته است: تخریب ساختمان ها و برخی از زیر ساخت‌های این مناطق بویژه در استان کرمانشاه، موجب دشواری‌های زیادی برای هموطنان‌مان گشته است که لازم است مسئولان و خدمت‌گزاران محترم نسبت به رفع سریع خسارت‌های وارده اقدام نمایند. در این میان خدمت رسانی‌های اولیه به مردم عزیز این مناطق از اولویت برخوردار می‌باشد.
مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این پیام ضمن عرض تسلیت این حادثه به عموم ملت شریف ایران به خصوص خانواده‌های داغدیده، از مسئولان محترم تقاضا کرده است نسبت به بسیج امکانات و رسیدگی سریع به امور زلزله زدگان بویژه امداد رسانی به مجروحان حادثه، اقدام های لازم را انجام دهند.
به گزارش ایرنا از مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی 7 و 3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه استان های غربی کشورمان را لرزاند.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد، 37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داده است.
براساس آخرین آمار این زلزله تاکنون 407 کشته و بیش از 6هزار و 700 مصدوم برجا گذاشته است.
7404/ 1175 تنظیم کننده: محمد زمانی راد ** انتشار: رضا علیمحمدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اِنّـا لِـلّـه وَ اِنّـا اِلَـیـهِ راجِـعُـونَ
درگذشت والده مکرمه شهیدان والامقام جلال و جلیل آزادی «حاجیه خانم فوزیه بکری» موجب تأسف و تأثر خاطر فراوان شد.
به یقین این مادر صبور و فداکار که با ایمان و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت، فرزندانی رشید و مجاهد، تربیت و تقدیم عزت و سربلندی انقلاب و نظام اسلامی کرد؛ الگویی ماندگار از ایثار، مقاومت و فداکاری برای مادران امروز و فردای این مرز و بوم خواهد بود.
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مادر مؤمنه فقیده، تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و هم‌جواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت می‌نمایم.

حسن بهرام‌نیا 
استاندار ایلام 
چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد
  • پیام آیت‌الله اعرافی به رئیس کلیسای ارتدوکس
  • زمین لرزه ۴.۵ ریشتری در دزفول
  • زمین لرزه ۴.۵ ریشتری در سالند دزفول
  • ایران در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۸۶۹۲ بار لرزید/نقشه زمین‌لرزه‌های با بزرگای بیش از ۲ ونیم
  • وقوع زمین لرزه در کرمانشاه
  • پیام مدیر حوزه های علمیه در پی قتل استاد حوزه علمیه ماهشهر