Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده از توزیع سبدغذایی و بسته‌های حمایتی بین زنان باردار و شیرده این شهرستان خبرداد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با اشاره به بحث سلامت مادران باردار و شیرده در این شهرستان گفت: هدف از اجرای این طرح که با همکاری بنیاد علوی از زیر مجموعه‌های بنیاد مستضعفان انجام می گیرد ارتقای سطح سلامت تغذیه‌ای زنان باردار و شیرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانی اظهار داشت: زنان باردار و شیرده نیازمند از طریق مراکز بهداشتی و درمانی و خانه‌های بهداشت روستایی پس از غربالگری شناسایی و برای دریافت سبد غذایی به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان معرفی می‌شوند. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد: ارزش ریالی این بسته غذایی ماهانه پنج میلیون ریال شامل برنج، مرغ، ماکارونی، لوبیا چیتی، عدس، نخود، تن ماهی، سویا، پنیر، خرما، روغن مایع، حلوا، عسل و لپه بوده که بین زنان محروم باردار از ماه چهارم حاملگی تا ماه ششم پس از زایمان، توزیع خواهد شد. خانی اظهارکرد: با حمایت های خوب بنیاد علوی تعداد مادران باردار و شیرده لنده از45 نفر به 300نفر افزایش یافته که این افزایش می تواند تاثیر بسزای در روند سلامت مادران ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲۵ واحد صنفی زنجان در طرح بسیج نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛ معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان از پلمب شدن ۲۵ واحد صنفی و صدور اخطار کتبی به ۵۰۲ واحد صنفی در استان به علت رعایت نکردن ضوابط بهداشتی طی ۱۸ روز اول اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی خبر داد.

رحمانی به اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: نظارت‌ها و بازرسی‌های این طرح با مشارکت بیش از ۱۵۵ بازرس بهداشت محیط در سراسر استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه از آغاز این طرح تا ۴ فروردین ماه بیش از ۷ هزار و ۳۵۶ واحد تهیه و توزیع مواد غذایی توسط بازرسان بهداشت محیط بازرسی شده است، افزود: طی بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان در طی ۱۸ روز ۴ هزار و ۹۲۷ کیلوگرم- لیتر ماده غذایی فاسد و تاریخ گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط در سراسر استان، ضبط و از سطح عرضه جمع‌آوری شده است.

معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان، خاطرنشان کرد: علاوه بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در این مدت از تعداد ۳ هزار و ۹۶۳ اماکن عمومی توسط بازرسان بهداشت محیط در سراسر استان بازرسی به عمل آمده و برای تعداد ۱۸۰ اماکن عمومی اخطاریه بهداشتی صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه پایش و ارزیابی وضعیت بهداشتی مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی و سامانه‌های آبرسانی، مورد توجه جدی بازرسان بهداشت محیط قرار دارد، اعلام کرد: همه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، مراتب را به شماره رسیدگی به شکایات مردمی ۱۹۰ منعکس نمایند تا در کمترین زمان ممکن به شکایات آنان رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • پلمب ۳۰ واحد تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در زنجان
  • نظارت ۳۰۰ نفر بازرس مرکز بهداشت اصفهان در طرح سلامت نوروزی
  • ۱۷ مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در آذربایجان شرقی پلمب شد
  • انجام ۱۳ مورد عمل جراحی در ایام نوروز در بیمارستان امام حسین هریس
  • توزیع ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم‌برخوردار
  • معدوم سازی هشت و نیم تن موادغذایی فاسد در بندرعباس
  • پلمب ۲۵ واحد صنفی زنجان در طرح بسیج نوروزی
  • سلامت مسافران نوروزی مهمترین هدف شبکه بهداشت خواهد بود
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک
  • ۹۶۵ بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی دشتستان انجام شد