Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@11:21:41 GMT

«الهام فخاری» رئیس شورای استان تهران شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۱۰۲۸

به گزارش پارس نیوز،

جلسه انتخابات شورای اسلامی استان تهران با حضور استاندار تهران و در استانداری تهران برگزار شد که در این انتخابات الهام فخاری با کسب 9 رای از 16 رای ماخوذه به عنوان ریاست  شورای استان تهران انتخاب شد.

بهزاد درخشان از شورای اسلامی شهریار تنها رقیب فخاری برای ریاست این شورا بود که توانست 7 رای کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، رای گیری برای نایب رئیسی این شورا برگزار شد که اکبر نصیری از نصیرشهر رباط کریم و محمد عظیمی از قرچک برای نائب رئیسی کاندیدا شدند. هر دوی این افراد توانستند 8 رای کسب کنند که بر اساس قانون اکبر نصیری به دلیل داشتن مدرک تحصیلی بالاتر به نایب رئیسی شورای اسلامی استان تهران رسید.

لازم به ذکر است؛شمس‌الدین هداوندخانی از روستای زواره بید پیشوا و حسن دانایی‌فر از ورامین برای سمت منشی هیات رئیسه کاندیدا شدند که هداوند با 15 رای منشی اول و دانایی فر با 14 رای به عنوان منشی دوم انتخاب شدند.

 

 

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، علیرضا فخاری استاندار تهران در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران در تهران گفت: هر چقدر که بتوانیم در حوزه تولید و کیفی سازی در این امر از طریق استاندارد سازی ورود کنیم، می‌توانیم بخشی از بازار‌های دنیا را تحت تاثیر اقدامات تولیدی خود قرار دهیم.

استاندار تهران افزود: نیروی کار مناسب و مسلط و همچنین کاهش هزینه‌های جانبی مانند سوخت و هزینه‌های مرتبط با آن، ظرفیت بی بدیلی را در مقایسه با رقبای دیگر در سایر کشور‌ها فراهم کرده است و این نمایشگاه هم زمینه خوبی را برای آینده حوزه تولید و صادرات فراهم می‌کند.

علیرضا فخاری همچنین بر توجه به شرکت‌های دانش بنیان و شتاب دهنده‌ها تاکید کرد و گفت: برخی شرکت‌ها برای معرفی ظرفیت‌های ملی که از ظرفیت‌های خرد اقتصادی بخش تولید و تجارت تشکیل می‌شوند به این مقوله ورود کرده اند و این فرصت‌هایی است که این امکان را فراهم می‌کند که مخاطبان ما را بهتر بشناسند و این ظرفیت برای آنها فراهم شود که در انتخاب و رقابت، خودشان را در یک موقعیت جدیدتری ببینند.

استاندار تهران همچنین گفت: آسیب شناسی اثر گذاری نامطلوب تشکل ها، سازمان‌ها و مجموعه‌هایی که باید در چگونگی معرفی، ظرفیت سازی، رفع موانع و ایجاد تسهیلات برای بخش‌های تولیدی کار کنند، بسیار مهم است.

علیرضا فخاری همچنین گفت: ما در حوزه ساختار، مقررات و ضوابط کمبودی نداریم، بلکه نیارمند این هستیم که مشارکت عام را فراهم کنیم و باید برای رفع موانع حضور مردمی در اقتصاد ملی و کاهش تصدی گری دولت در امر اقتصاد تلاش کنیم.

استاندار تهران افزود: در هر حوزه اقتصاد که تلاش بخش خصوصی پررنگ شده است، فرصت‌های طلایی جدیدی برای کار اقتصادی فراهم شده که نه تنها نیاز‌های داخل را تامین می‌کند بلکه مازاد آن جنبه‌های صادراتی نیز پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • ظرفیت‌های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط» عراق مهیا است
  • ظرفیت های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط»عراق مهیا است
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی