Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبری (فرماندار قصر شیرین) در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با اشاره به اینکه همچنان در قصر شیرین مشکل اسکان وجود دارد، اظهار داشت: تعداد چادرها به اندازه کافی نیست و با توجه به تخریب 30 تا 40 درصدی منازل مسکونی، امکان اینکه مردم در منازل بمانند، وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه عمده ترین مشکل مردم در قصر شیرین، مساله اسکان است و امکانات هلال احمر در حد انتظار مردم ما نبود، گفت:‌ از وزیر کشور درخواست می‌کنیم که با توجه به وضعیت موجود، توجه ویژه ای نسبت به این منطقه صورت گیرد و کمک رسانی‌ها افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قصر شیرین با بیان اینکه همچنان آب در قصر شیرین قطع است، افزود: در حال حاضر آب از طریق تانکرهای سیار میان مردم توزیع می‌شود. همچنین آب های بسته بندی شده نیز میان مردم در حال توزیع است. شرکت آب و فاضلاب در حال تلاش است که مشکل قطعی آب را حل کند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود شیرخشک در داروخانه‌ها والدین چابهاری را نگران کرد

مدتی است والدین در شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان با مشکل کمبود شیر خشک برای فرزندان بالای یک سال خود مواجه هستند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام. ما در شهرستان چابهار زندگی می‌کنیم و متاسفانه یک ماه است که دنبال شیر خشک برای بچه یک سال به بالا هستیم به هر داروخانه که مراجعه می‌کنیم، زمانی که علتش را هم که جویا می شویم به ما می‌گویند بیمه پول ما را با تاخیر پرداخت می‌کند و ما نمی‌توانیم خریداری کنیم. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • کمبود شیرخشک در داروخانه‌ها والدین چابهاری را نگران کرد
  • علائم کمبود ویتامین B۱۲ چیست؟
  • مشکل آبرسانی روستاهای بخش ارم دشتستان رفع شد