Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز_سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: به مناسبت ۲۴ آبان (روز کتاب،کتابدار و کتابخوانی) طرح عضویت رایگان در کلیه کتابخانه های عمومی اجرا می شود.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی ادراره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، منصور کوهی رستمی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی اعلام کرد: به مناسبت هفته کتاب طرح عضویت رایگان در کتابخانه های استان اجرا می شود که متقاضیان می توانند با به همراه داشتن کارت شناسایی، پرداخت ۵۰۰۰ریال هزینه صدور کارت و تکمیل فرم ثبت نام به صورت رایگان  در کتابخانه عمومی عضو و از خدمات بخش های مختلف کتابخانه های عمومی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: ۲۴ آبان ماه زمان اجرای این طرح است که تمدید زمان عضویت رایگان در کلیه کتابخانه های استان امکان پذیر نخواهد بود.
کوهی رستمی اظهار داشت: همچنین با توجه به در پیش بودن سالروز بزرگداشت آیت الله علامه سید محمد حسین طباطبایی در ۲۴ آبان ماه که مصادف با روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، نهاد کتابخانه های عمومی در نظر دارد جرایم دیر کردی اعضاء کتابخانه های عمومی را که نسبت به بازگرداندن منابع در دست امانت خود به کتابخانه ها تا کنون اقدام نکرده اند از ۲۰ تا ۳۰ آبان ماه مورد بخشودگی کامل قرار دهد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۶۰ خدمت جدید کتابخانه‌های عمومی به مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین ، رمضانی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان و بهره برداری از کتابخانه سیار استان گفت : دستگاه ها باید با نهاد کتابخانه ها همراهی کنند چرا که کتابخانه ها شروع فرهنگ عمومی جامعه است.

وی گفت : از شروع دولت ناوگان کتابخانه سیار دو برابر شده و در سال آینده این مقدار افزایش چشمگیری خواهد داشت.

رمضانی گفت : کتابخانه ها در حال الکترونیک شدن در کنار کتب موجود است و اولین کتابخانه الکترونید در تهران افتتاح شده است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان هم گفت : ه۵۷ کتابخانه در استان داریم که یک میلیون و ۱۰۰ جلد کتاب در امسال به امانت برده اند.
محمد بیگی افزود : امسال افتتاح بخش ناشنوایان در کتابخانه شهدا داشتیم و روستای کلج در طارم سفلی روستای دوستار کتاب در کشور انتخاب شد.

وی عنوان کرد : با توجه به صنعتی بودن استان تا کنون بیش از یک میلیارد تومان به کتابخانه های استان به علاوه مصالح کمک کرده اند.
محمد بیگی افزود : ما رتبه سی ام تعداد کتابخانه در کشور نسبت به جمعیت استان داریم اما سرانه مطالعه رتبه ۲۲ کشور را داریم.
وی نوان کرد : قزوین با داشتن ۱۲۰۰ روستا احتیاج به کتابخانه سیار داشت که با اعتبار حدود ۳ میلیارد تومان ساخته شده و در مهرگان و روستاهای اطراف آن خدمات رسانی خواهد کرد.

محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس هم گفت : باید در حوزه کتاب و کتابخوانی تغییرات فرهنگی انجام شود و به اقتصاد این حوزه توجه ویژه شود.
وی عنوان کرد: دستگاه ها بودجه های فرهنگیشان را یا همان نیم درصد فرهنگ در درستگاه ها خرج دیگر می شود که باید دستگاه های بازرسی در این حوزه ورود کنند
اعلایی استاندار هم گفت :مشارکت تولید کننده ها و فعالین حوزه اقتصاد در چهارچوب مسئولیت اجتماعی می تواند کمک های ویژه ای به فرهنگ و کتاب استان داشته باشد.

دیگر خبرها

  • کتابخانه عمومی شهدای وحدتیه بازگشایی شد
  • ۷ هزار و ۲۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم آذربایجان‌غربی توزیع شد
  • فعالیت ۸ کتابخانه عمومی در آذربایجان شرقی
  • افزایش اعتبار کتابخانه‌های عمومی تایباد از محل درآمد شهرداریها
  • نهاد کتابخانه‌ها ۶۰ خدمت را به جامعه هدف خود عرضه می‌کند
  • تعداد کتابخانه‌های عمومی کشور دو برابر شده است
  • تعداد کتابخانه‌های عمومی کشور ۲ برابر شده است
  • ارائه ۶۰ خدمت جدید کتابخانه‌های عمومی به مردم
  • افزایش اشتیاق به کتابخوانی با تحلیل و بررسی کتاب‌ها در کتابخانه‌های اشکذر
  • افزایش اشتیاق به کتابخوانی در اشکذر