Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@11:55:37 GMT

روز 22 آذر باید در اذهان عمومی ماندگار شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۱۵۴۵

روز 22 آذر باید در اذهان عمومی ماندگار شود

فرماندار قاین گفت: روز 22 آذر در شهرستان قاینات، یک روز تاریخی وبه یادماندنی است واین روز ضمن این که بایستی گرامی داشته شود باید در اذهان عموم مردم به ویژه نسل جوان ماندگار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم قائن، کهن ترابی فرماندار شهرستان قاینات در جلسه برنامه ریزی و بزرگداشت 22 آذر، روز ملی شهرستان که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد؛ اظهارکرد: برای همه کشور ها و شهر ها یک روز سرنوشت ساز و یک روزی که در آن روز نماد ملی آن شهرستان واقع شده، بعنوان روز ملی آن شهرستان نام گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز 22 آذر در شهرستان قاینات، یک روز تاریخی وبه یادماندنی است واین روز ضمن این که بایستی گرامی داشته شود باید در اذهان عموم مردم به ویژه نسل جوان باقی بماند.

 

کهن ترابی با اشاره به حادثه 22 آذر 57 در شهرستان قاین گفت: شهرستان قاینات در دوران انقلاب اسلامی 5شهید را تقدیم نظام کرده است که 4شهید بزرگوار" حاج محمد نصیری‌زاده، محمد صبیانی، سیدمحمدعلی ریاحی و سیدحسین مهدوی الحسینی" در راهپیمایی  که درروز 22آذرسال1357 اتفاق افتاد ونیروهای رژیم شاهنشاهی مردم رابه خاک وخون کشیدند به شهادت رسیدند و"شهید لاخی"نیز در بهمن ماه سال57به در جه رفیع شهادت نائل آمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برنامه های مختلف فرهنگی به منظور گرامیداشت 22 آذر در شهرستان انجام خواهد شد؛ تصریح کرد: همه مردم، نهاد ها و اصناف بایددر برگزاری مراسم روز شهرستان  مشارکت کنند و تلاش گردد این روز مهم را به بهترین نحو برای نسل جوان فرهنگ سازی و دستاوردهای این روزبه نسل جوان انتقال داده شود.

کهن ترابی بابیان این که برگزاری برنامه های این روز باید در خور شان شهدا باشد اظهارکرد:بایستی به گونه ای برنامه ریزی شود که علاوه بر مراسم گرامیداشت یاد وخاطره شهدای این روز،با اجرای برنامه های مناسب نسبت به معرفی توانمندیهای شهر قاین نیز اقدام شود.

حجت الاسلام رحمانی امام جمعه  قاین در این جلسه خطاب به همه مسئولین، بیان داشت: همه باید نشانه های ملی و فرهنگ های محلی و قدیمی خودمان را بیشتر احیاء کنیم و به نسل جوان معرفی کنیم و با تعامل و همکاری همه مردم و مسئولین برنامه هایی در خور شأن حادثه 22 آذر در شهرستان و همچنین معرفی ظرفیت ها و قابلیت های شهرستان صورت گیرد.

میرزنگویی سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی قاین نیز از برگزاری برنامه های هنری توسط هنرمندان در میدان امام خمینی(ره)ودر چهارراه شهدا در روز 22آذرخبر داد وگفت: سعی خواهد شد تا برنامه هایی دراین روز اجرا شود که یادآورخاطرات دوران انقلاب  برای مردم قاینات باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، اولین فرستنده عمومی رادیو در ایران در ساعت نوزده ۴ اردیبهشت ۱۳۱۹ در تهران با نام «رادیو تهران» گشایش یافت و از فردای آن روز برنامه‌های عادی رادیو آغاز شد و، چون برنامه‌ها تنها در تهران قابل دریافت بود، «رادیو تهران» نامیده می‌شد.

البته درآن دوره بیشتر برنامه‌های رادیو را موسیقی و خبر تشکیل می‌داد و کارکرد دیگری برای آن در نظر گرفته نشده بود تا اینکه کم‌کم برنامه‌های ادبی و طنز نیز به این جعبه خیال‌انگیز راه پیدا کردند و این رسانه بی‌رقیب دل مردمان بسیاری را به‌دست آورد تا جایی که مونس زنان قالی‌باف و چوپانانی شد که در دل صحرا به جای نواختن نی برای گوسفندانشان، دل را با برنامه‌های رادیو جلا می‌دادند.
در شهر‌ها نیز وضعیت به همین منوال بود و در هر سرای عمومی، صدای رادیو به گوش می‌رسید و در مواقع مهم‌تر نیز مردم برای گوش دادن به رادیو گردهم می‌آمدند
رادیو در کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۶۵ با شش برنامه آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۸۲ شبکه استانی افتتاح شد و از سال ۱۳۹۳ تاکنون به صورت ۲۴ ساعته برنامه پخش می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • بحران فرونشست در ۳۵۹ دشت ایران
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه