Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه کشور بااشاره به اعمال محدودیت های تردد در کرمانشاه گفت: ترافیک در محورهای منتهی به مناطق زلزله زده، روان و در حال انجام است.

 به گزارش امتداد نیوز سردار محمد حسین حمیدی درباره آخرین وضعیت ترافیکی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، اظهار داشت: تیم های پلیس راه که در عملیات اربعین حضور داشتند ، هم اکنون برای مدیریت ترافیک به استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده اعزام شدند؛ تیم های کمکی مزبور در اختیار پلیس استان به منظور جلوگیری از هرگونه گره ترافیکی و تسهیل تردد خودروها قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اعمال محدودیت هایی از سوی پلیس در مناطق زلزله زده اشاره و بیان کرد: محدودیت‌های تردد از سوی عوامل پلیس راه کرمانشاه در برخی از مناطق منتهی به بخش های زلزله زده اعمال شده است تا امداد رسانی و تردد خودروهای امدادی با سرعت بیشتری انجام شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه هم اکنون عازم منطقه زلزله زده استان کرمانشاه هستم، تصریح کرد: همکاران من در پلیس راه در آماده باش کامل هستند و نسبت به روان‌سازی ترافیک اقدام می کنند.

رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه گره ترافیکی خاصی در محورهای منتهی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه وجود ندارد، گفت: براساس گزارش‌های دریافتی، ترافیک در محورهای منتهی به مناطق زلزله زده ، روان و در حال انجام است؛ همچنین موانعی که موجب انسداد محورها شده بود، برطرف و راه های استان کرمانشاه باز است.

سردار حمیدی ، به اعمال محدودیت پلیس برای ورود افراد غیرمجاز به مناطق زلزله زده اشاره و تصریح کرد: پلیس از تردد افراد غیر مجاز که حضور آنها در این مناطق توجیهی ندارد، جلوگیری می کند، بنابراین به شهروندان توصیه می کنیم به مناطق زلزله زده مراجعه نکرده و اجازه دهند امدادگران در فضای مناسب‌تری ، ماموریت های خود را انجام دهند.

true برچسب ها : پلیس راه زلزله کرمانشاه محدودیت ترافیکی محمدحسین حمیدی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سرهنگ رضا همتی رئیس پلیس راهور کردستان اظهار کرد: از ساعت ۱۲ شب قبل اجرای مراسم توقف هرگونه وسائط نقلیه در مسیر برگزاری رژه ممنوع بوده و در صورت توقف با جرثقیل جابجا می گردند؛ از شهروندان درخواست نمود از پارک خودرو در مسیرهای اعلامی خودداری نمایند.

رئیس پلیس راهور کردستان در ادامه گفت: رانندگانی که از سمت میدان گاز و میدان شورا و شهرک پنج آذر قصد عزیمت به سمت مرکز شهر دارند، می‌توانند از کمربندی آبیدر، بلوار آزادگان، خیابان غفور، خیابان آبیدر و میدان مولوی کرد استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان کردستان با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش تا پایان مراسم اعمال می‌شود، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی همراهی خوبی را با پلیس داشته و رانندگان در زمان برگزاری مراسم از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند تا از بروز گره‌های ترافیکی در حواشی مسیرهای برگزاری مراسم رژه جلوگیری شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895659

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • ترافیک روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت
  • ترافیک پر حجم اما روان در پایتخت