Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های خارجی به در رابطه با زلزله ۷.۳ ریشتری کرمانشاه به اظهار نظر پرداختند.به گزارش بلاغ،تسنیم نوشت:رسانه‌های خارجی ضمن پرداختن به حادثه دلخراش زلزله شب گذشته کرمانشاه با انتشار تصاویری به شرح این حادثه و تعداد جان‌باختگان و مصدومان زلزله پرداختند.

تلگراف در این رابطه نوشت:"یک روز پس از یک زلزله شدید در منطقه مرزی ایران و عراق، چندین نفر کشته و صدها تن زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات زمین شناسی ایالات متحده اعلام کرد که مرکز این زمین‌لرزه در 30 کیلومتری جنوب غربی حلبچه در نزدیکی مرز شمال شرقی با ایران قرار دارد.

تلگراف به نقل از «بهنام سعیدی»، سخنگوی سازمان ملی مدیریت بحران ایران که در تلویزیون ملی ایران سخن می‌گفت نوشت:" دست‌کم 164 نفر در این حادثه کشته شدند و  بیش از 1650 نفر زخمی شدند.

تلگراف می‌نویسد:"مقامات انتظار داشتند که باوجودی که تیم‌های جستجو و نجات به مناطق دور افتاده ایران منتقل شدند، تعداد تلفات افزایش یابد.

لازم به ذکر است این زلزله در چند استان ایران احساس شد اما استانی که سخت ترین ضربه را از این زمین‌لرزه تجربه کرد کرمانشاه بود که در حال حاضر در این استان سه روز عزاداری اعلام کرد.

اسکای‌نیوز نیز با اشاره به این حادثه نوشت: "صحنه‌های مشابه با آنچه در استان‌های غربی ایران رخ داد در اربیل و دیگر شهرهای شمال عراق نیز دیده می‌شود که نزدیک به مرکز این زمین‌لرزه هستند.

این رسانه همچنین مرکز این زمین‌لرزه را در 15 مایلی ناحیه کوهستانی استان سلیمانیه و ساعت رخ دادن حادثه را 9:18 شب به وقت محلی اعلام کرد.

رویترز نوشت:"فیلم‌هایی در این رابطه در توئیتر منتشر شده است که  نشان می‌دهد شهروندان عراقی ساکن سلیمانیه در حال فرار از خانه‌هایشان هستند؛ این در حالی است که تصاویری از شهر «دربنداخان»(Darbandikhan)، منتشر شده است که دیوارهای بزرگ و سازه‌های بتنی را در حالی نشان می‌دهد که فرو ریختند.

طبق این گزارش زلزله در بغداد و در دیگر استان‌های عراق در حدود 20 ثانیه احساس شده است.

گاردین همچنین نوشت:"برق در چندین شهر ایران و عراق قطع شده بود و هزارن نفر در مناطق نزدیک به زلزله در فصل سرما به پارک‌ها و خیابان‌ها پناه بردند."

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین المللی تهران: سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی، طی روز‌های گذشته، با استقبال گسترده مخاطبان از جمله مقامات وزارتخانه ها، سازمان‌ها و ارگان‌های نظامی، دانشجویان و کارشناسان و استادان دانشگاه‌ها مواجه شد.
استقبال از این نمایشگاه به حدی بود که غرفه‌ها و سالن نمایشگاه مملو از مخاطبان بود و ترددد به سختی صورت می‌گرفت.
حضور شرکت‌های خارجی بویژه کشور‌های اروپایی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی ایران نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد یافته است.
در این نمایشگاه بیش از ۸۷ شرکت از چهارده کشور هندوستان، چین، ترکیه، فرانسه، آلمان، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، کره جنوبی، مالزی، آرژاتین، بلژیک و هلند حضور و مشارکت خواهند داشت.
حضور پر رنگ شرکت‌های دانش بنیان و استارتآپی بخش مهمی از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزیایران است که در حاشیه آن چندین نشست تخصصی و کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار خواهد شد.
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا و در آن حدود ۳۴۰ شرکت داخلی و خارجی از مناطق مختلف، نوین‌ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات مرتبط با صنعت شوینده و بهداشتی را ارائه می‌کنند.
رئیس ستاد برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده، بهداشتی و سلولزی گفت: در این نمایشگاه انواع مواد شوینده و پاک‌کننده، محصولات سلولزی، آرایشی و بهداشتی، محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه‌ای، خدمات بازرگانی و مشاوره‌ای و همچنین انواع دستگاه‌ها، خط تولید و تجهیزات و ماشین‌آلات این حوزه ارائه خواهند کرد.
علی مرادی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن سلولزی بهداشتی ایران برپا می‌شود، گفت: در این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر ۳۴ هزار مترمربع و در ۱۰ سالن برگزار می‌شود، تولیدکنندگان؛ آخرین دستاورد‌ها و تکنولوژی‌های روز این صنعت را به نمایش می‌گذارند.
وی با اشاره به اینکه معرفی محصولات جدید یکی از اولویت‌های بر پایی این نمایشگاه است، افزود: جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی در این حوزه، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت‌های علمی و تحقیقی در مورد ذائقه مصرف کنندگان، رقبا و محصولات جدید آنها، پیش فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید از مهمترین اهداف این نمایشگاه است.
مرادی اطلاع از آخرین استاندارد‌های علمی و پژوهشی خارجی، اشتغالزائی، تعامل بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندی‌های شرکت‌های داخلی و کشف استاندارد‌های بالقوه در داخل کشور را نیز از مهمترین اهداف برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • عراقچی: میدان، دیپلماسی و رسانه سه ضلعِ مهم در هر واقعه نظامی یا سیاسی هستند
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در شمال فلسطین اشغالی
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • (تصاویر) نگاه رسانه‌های خارجی به ایران؛ از عید نوروز تا شادی حمله به اسرائیل
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان