Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@22:59:05 GMT

انتقال مجروحین زلزله کرمانشاه به تهران +عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۱۸۳۳

انتقال مجروحین زلزله کرمانشاه به تهران +عکس

تصاویر انتقال مجروحان زلزله شب گذشته کرمانشاه به تهران را نشان می دهد.

سرویس عکس و فیلم فردا: تصاویر انتقال مجروحان زلزله شب گذشته کرمانشاه به تهران را نشان می دهد.

 

کلمات کلیدی: انتقال مجروحین ، زلزله ، زلزله کرمانشاه ، تهران ، عکس اخبار مرتبط تولد یک نوزاد در مناطق زلزله‌زده +عکس عکس: خوشحالی داعشی‌ها از زلزله ایران و عراق پیشنهاد ویژه پیشنهاد ویژه با ۱۰۰ هزار تومان سرمایه برای ۱۴ نفر شغل ایجاد کردیم ۷ هشدار عجیب در بدن که می‌گوید شما نیاز به خواب بیشتری دارید هزينه‌ تعمیرات خانه با چه کسی است؟ مستاجر یا صاحبخانه؟ ۵ گیاه مخصوص اتاق خواب برای تجربه یک خواب عمیق بهترین و بدترین شغل در کشور ما چیست؟ طلاق‌تان را ۲۴ساعته می‌گیریم، مهر طلاق هم پاک می‌کنیم! گزارش خطا نظر شما نام: ایمیل: * نظر: پربازدید ها ۶ آذر امسال تعطیل رسمی است؟ آخرین وضعیت خسارات زلزله امشب زیارت و اعمال شب و روز اربعین حسینی زلزله ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۵ ریشتری ازگله کرمانشاه را لرزاند وقتی یک دهه هفتادی با پوشیه جلب توجه می‌کند پربحث ترین وقتی یک دهه هفتادی با پوشیه جلب توجه می‌کند (۶۹نظر) ظریف اگر دین داشت برجام را امضا نمی‌کرد!! (۴۷نظر) بهترین و بدترین شغل در کشور ما چیست؟ (۳۹نظر) برای رفع خطر جنگ باید تسلیم شویم (۳۱نظر) آیا واقعا بادمجان به ولایت خدا اعتراف کرده است؟! (۲۴نظر) آخرین اخبار انتقال مجروحین زلزله کرمانشاه به تهران +عکس تولد یک نوزاد در مناطق زلزله‌زده +عکس عکس: خوشحالی داعشی‌ها از زلزله ایران و عراق عکس: اقدام خداپسندانه تبریزی‌ها دردناک‌ترین عکس از زلزله کرمانشاه ابراز همدردی استقلالی‌ها با زلزله‌زدگان کرمانشاه + عکس تصویری از شکاف زمین بعد از زلزله دیشب سر پل ذهاب فیلم: تخریب عظیم خانه ها در زلزله کرمانشاه! فیلم: ازدواج محرمانه امام زمان با یک دختر تهرانی عکس: ناخن بلند؛ سندی برای زندانی بودن سعد حریری عکس: اعتراضی متفاوت به کمبودها در کمک به زلزله‌زدگان دست دادن عجیب ترامپ با رئیس جمهور فلیپین +عکس تصویری تلخ از زلزله سرپل ذهاب عکسی دردناک از زلزله کرمانشاه تصاویر: خسارات مسکن مهر سرپل ذهاب از نزدیک پیوندها آرشیو درباره ما خانه سیاست اقتصاد فرهنگ ورزش جامعه عکس و فیلم بین‌الملل سبک زندگی حسینیه کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید: "ایران سامانه"

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرم‌آباد لرزید

زلزله‌ای به بزرگی ۳.۲ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) عصر یکشنبه خرم آباد مرکز استان لرستان را لرزاند.

به گزارش خبرنگاری ایمنا از لرستان این زلزله به عمق هشت کیلومتر در ساعت ۱۷ و ۴۷ دقیقه و ۲۰ ثانیه رخ داد.

مرکز این زمین لرزه ۳۳.۴۳۲ شمالی و ۴۸.۲۸۴ شرقی اعلام شده است.

کد خبر 746698

دیگر خبرها

  • انتقال آرادکوه در دستور کار شهرداری تهران
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها
  • در زلزله شدید تهران مرده‌ها خوشبختند!
  • خرم‌آباد لرزید
  • پیش‌بینی دو میلیون مرگ و میر در زلزله شدید تهران
  • در زلزله شدید تهران مرده‌ها خوشبختند؛ امکان اسکان ۵ میلیون زلزله زده وجود داد؟
  • زمین لرزه ۴.۲ ریشتری خوی را لرزاند