Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان زیباسازی شهرداری تهران در واکنش به انتقادهای مطرح شده در خصوص تبلیغات نامناسب بر روی اتوبوس های شرکت واحد، جوابیه ای را صادر کرد.

به گزارش پارسینه به نقل از شورا‌آنلاین، در جوابیه سازمان زیباسازی آمده است: 

تبلیغات روی بدنه اتوبوس های شهری یک رسانه شناخته شده و پر کاربرد در جهان و یکی از موثرترین و جذاب ترین نوع تبلیغات گرافیکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتوبوس ها به دلیل ویژگی ذاتی خود یعنی قرار گرفتن در معرض میلیون ها چشم جایگاه مناسبی برای تبلیغات محیطی محسوب می شوند و می توان آن ها را به نوعی بیلبوردهای متحرک نامید. در این شیوه به دلیل اینکه اتوبوس مدام در شهر در حال تردد است ، محدوده وسیعی از شهر و میلیون ها بیننده را تحت پوشش تبلیغات محیطی قرار می دهد و طیف وسیعی از مخاطبین را از شمال تا جنوب شهر و از شرق تا غرب در بر می گیرد.

نکته حائز اهمیت در مورد این نوع تبلیغ همه پسند بودن آن هاست  چرا که فضای شهر را رنگین تر می کند و در واقع فضایی را اشغال نمی کند.

لازم به ذکر است ، در گزارش روزنامه قانون تنها نظرهای مخالفین ارائه شده و حتی از نمایش کوچک ترین عکسی که نمایانگر این مدعا باشد خودداری شده است. بدیهی است در صورتی که اراده بر نفی عملکردی باشد می توان تمامی حقایق را نادیده گرفت و به واگویه نمودن مشکلات هر چند اندک پرداخت.

عکس های موجود از تبلیغات روی بدنه اتوبوس ها موید این موضوع است که نه تنها این تبلیغات مانعی برای دید مسافران نیست بلکه به وضوح می توان نمای بیرونی را مشاهده کرد. گفتنی است مش های استفاده شده مطابق با تبلیغات روی اتوبوس در تمامی دنیا است و از کیفیت مناسب برخوردار است تا کم ترین مزاحمت برای دید مسافرین ایجاد نشود.

نکته مهم این است که در آمد حاصل از این تبلیغات صرف توسعه حمل و نقل شهری شده و در نتیجه منافع آن مستقیماً به مسافرین و استفاده کنندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر خواهد رسید.

با این وجود، با توجه به گزارش هایی از این دست که توسط رسانه ها منتشر شد طی جلساتی با مدیران ارشد حوزه های خدمات شهری و حمل و نقل مقرر گردید تا با همکاری مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در این خصوص بررسی و نظر سنجی صورت گرفته و بر اساس نتایج حاصله نسبت به اصلاح یا جمع آوری این تبلیغات اقدام شود.

 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ کاربر صهیونیست: جنگ با ایران اسرائیل را در آتش خواهد سوزاند

پس از شکست رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق، منتقدان نتانیاهو با شدت بیشتری به نتانیاهو و دولت وی حمله می کنند.

سرویس جهان مشرق - پس از عملیات وعده صادق، منتقدان و مخالفان نتانیاهو که او را مقصر اصلی همه مشکلات امروز اسرائیل (رژیم صهیونیستی) میدانند، با شدت بیشتری به نتانیاهو حمله کرده و اورا نابود کننده اسرائیل خطاب می کنند. در همین رابطه یک کاربر صهیونیست‌ در صفحه توییتر خود نوشت:

«نتانیاهو مسئول بزرگترین شکست تاریخ اسرائیل است و ما را به سمت جنگ با ایران می برد، جنگی که تمام کشورمان را در آتش خواهد سوزاند»

دیگر خبرها

  • (تصاویر) ترس و وحشت مانع از کارزار انتخاباتی در مانیپور
  • عکس/ کاربر صهیونیست: جنگ با ایران اسرائیل را در آتش خواهد سوزاند
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران کار بزرگی بود
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفته است
  • ۷۰۰ مدرسه در سراسر کشور بهسازی و زیباسازی می شوند
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفت
  • فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام