Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@06:15:01 GMT

بسیج و سپاه خدمات رسانی به مناطق زلزله زده را در دستور کار دارند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۲۴۸۶

بسیج و سپاه خدمات رسانی به مناطق زلزله زده را در دستور کار دارند

‍‍‍‍‍‍

دریافت 5 MB کرمانشاه- فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی اعلام کرد: بسیج و سپاه خدمات رسانی به مناطق زلزله زده را در دستور کار دارند

به گزارش خبرنگار مهر محمد علی جعفری ظهر امروز در شهرستان سرپل ذهاب که از مناطق زلزله زده است اعلام کرد که بسیج و سپاه خدمات رسانی به مناطق زلزله زده را در دستور کار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت هزارمیلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحدهای زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اقدامات شبانه‌روزی و جهادی در بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی گفت: این اقدامات در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گرفت و الگوی خوب مدیریتی در سطح کشور است.

محمدصادق معتمدیان اظهار کرد: با وجود محدودیت‌های موجود، در خوی کار شبانه‌روزی و جهادی صورت گرفت و من از تمام مسئولان استان و نهادهایی که در صحنه حضور داشتند قدردانی می‌کنم.

وی افزود: اقدامات انجام شده در بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی در حداقل زمان، الگوی خوب مدیریتی در بازسازی مناطق زلزله‌زده در کشور است.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به پیشرفت بیش از ۹۳ درصدی مجموع احداث، تعمیرات واحدهای خسارت‌دیده و بازسازی واحدهای دامی مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی گفت: این اقدامات حاصل تلاش شبانه‌روزی و جهادی در ۱۳ ماه گذشته دستگاه‌های دولتی، حاکمیتی و مردمی است.

معتمدیان با اشاره به پرداخت هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای احداث و تعمیرات واحدهای آسیب‌دیده زلزله شهرستان خوی در کنار پرداخت‌ها و کمک‌های بلاعوض ادامه داد: از مجموع ۳۲۲۰ واحد تخریبی، بازسازی ۲۵۰۰ واحد تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است و ۵۹۴ واحد تقریباً با ۹۳ درصد پیشرفت در مراحل پایانی هستند.

وی تصریح کرد: تنها به‌دلیل استقبال نکردن مالکان ۱۳۲ واحد در مناطق شهری به دلایل مختلف، بازسازی این واحدها انجام نشده است.

معتمدیان همچنین در خصوص بازسازی واحدهای دامی نیز عنوان کرد: بازسازی ۳۵۲۲ واحد دامی با رعایت اصول بهداشتی نیز به پایان رسیده است و از طرف سازمان جهاد کشاورزی برای این واحدها پروانه بهداشتی نیز صادر می‌شود.

وی با اشاره به مصوبه دولت برای پرداخت تسهیلات بانکی به زلزله‌زدگان خوی اظهار کرد: با وجود پرداخت بخشی از این تسهیلات ضروری است بانک‌های عامل استان توجه ویژه‌ای به پرداخت ادامه تسهیلات در کوتاه‌ترین زمان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از بسیجیان نمونه سیرجان
  • برگزاری رژه سراسری شناور‌های بسیج دریایی به‌مناسبت روز قدس
  • برگزاری رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی بمناسبت روز قدس
  • دریادار تنگسیری: شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس رژه سراسری برگزار می‌کنند
  • پرداخت هزارمیلیارد تومان تسهیلات بانکی به واحدهای زلزله زده خوی
  • رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس
  • تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج در اردبیل
  • آمادگی ۱۳۵ گروه جهادی چهارمحال و بختیاری برای خدمت رسانی در تعطیلات نوروز
  • آمادگی ۱۳۵ گروه جهادی برای خدمت رسانی در تعطیلات نوروز
  • خدمت‌رسانی ۳۴ گروه جهادی در ایام نوروز در چهارمحال و بختیاری