Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   تیم فوتبال نوین فولاد یزد در هفته اول رقابت های قهرمانی لیگ دسته اول امید های کشور با کسب نتیجه مساوی بدون گل در مقابل گل گهر سیرجان در یزد متوقف شد.

در این مسابقه که شامگاه دوشنبه در حضور تعداد اندکی تماشاگر و برخی از خانواده ها در مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد یزد برگزار شد، 2 تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و توپی از خط دروازه عبور نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ابتدای این دیدار ، بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم های نوین فولاد یزد و گل گهر سیرجان به یاد جان باختگان زلزله یکشنبه شب در غرب کشور فاتحه ای قرائت کردند.

تیم فوتبال نوین فولاد یزد در گروه اول با تیم های فجر شهید سپاسی و برق شیراز ، پارس جنوبی جم بوشهر ، ایران جوان بوشهر و گل گهر سیرجان هم گروه شد.

مسابقات در مرحله اول به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و از هر گروه 2 تیم به مرحله دوم صعود می کنند و در مرحله بعد در 2 گروه، مسابقات به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

در نهایت چهار تیم به مرحله پایانی صعود و مسابقات به صورت متمرکز برگزار می شود، در پایان تیم های اول و دوم به لیگ برتر امید در فصل 98_97 صعود می کنند.

این مسابقات در مجموع در کشور به خاطر بعد مسافت و منطقه جغرافیایی در چهار گروه رقابت های خود را زیر نظر فدراسیون فوتبال انجام می دهند.

همچنین در گروه دوم تیم های عقاب و پیکان تهران ، پرسپولیس قائم شهر ، شهرداری نوشهر ، مقاومت بابل و نساجی مازندران حضور دارند.

تیم های شهرداری تبریز ، هفت ستاره ارومیه،شهرداری، کاسپین قزوین ، گسترش فولاد تبریز ، شهرداری و آذر مغان در گروه سه و همچنین تیم های سپاهان اصفهان ، گهر شیرین فراز درود ، شاهین شهرداری بوشهر ، خیبر خرم آباد ، آلومینیوم اراک و پرسپولیس شیراز در گروه چهار قرار دارند.

تیم نوین فولاد یزد تنها نماینده این استان در مسابقات لیگ دسته اول امیدهای کشور است.
در حال حاضر 22 تیم فوتبال ، فوتسال و فوتسال ساحلی استان یزد در رده های مختلف سنی در رقابت های کشوری حضور دارند.

انتهای پیام/ ی

توپی از دروازه عبور نکرد اما تیمی متوقف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از روزدوشنبه ۲۰ لغایت روز چهارشنبه ۲۹ فرودین ماه ۱۴۰۳ در سالن کروسیبل شهر شفیلد در کشور انگلستان برگزار شد و حسین وفایی بابرتری در مقابل حریفانی از چین و هنگ کنگ جواز حضور در مرحله اصلی رقابت ها را کسب کرد.

حسین وفایی نماینده شایسته اسنوکر کشورمان امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مقابل ژیانگ ژون از چین به میدان رفت وموفق شد حریفه خود را با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست دهد. این دیدار در دو بخش و در ساعت های ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ برگزار شد که نهایت بابرتری ملی پوش اسنوکر کشورمان به پایان رسید.

حسین وفایی از دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات کار خود را آغاز کرد و در گام نخست در مقابل مارک ا فو به میدان رفت و در پایانموفق شد حریف هنگ کنکی را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست دهد و به دور پایانی راه پیدا کند.

امیر سرخوش دیگر نماینده اسنوکر کشورمان در این رقابت ها بود که در دور نخست نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد و از دور رقابتهای مقدماتی کنار رفت.

کد خبر 6081608

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • اولین انصرافی تیم ملی والیبال مشخص شد
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی برای مصاحبه و بیانیه در فوتبال بدون مصوبه هیات‌رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!