Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لاروخا به تمجید از تیم ملی روسیه پرداخت.

طرفداری- تیم ملی اسپانیا از ساعت 22:15 فردا (سه شنبه) در روسیه و در یک دیدار تدارکاتی، به مصاف تیم ملی این کشور می‌رود. جولین لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا پیش از این بازی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و صحبت‌هایی را پیرامون شرایط تیمش مطرح کرد. لوپتگی همچنین درباره تیم ملی روسیه نیز صحبت کرد و به تمجید از این تیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال اسپانیا، لوپتگی صحبت‌هایش را درباره کپا آریزابالاگا آغاز کرد و گفت:

او نمایش خوبی مقابل کاستاریکا داشت؛ او بازی‌های ملی زیادی انجام نداده است اما آرام بود.

او درباره ایناکی ویلیامز هم گفت:

ما او را به خوبی می‌شناسیم. ایناکی به خوبی در حال پیشرفت است و هرگاه حس کنیم می‌تواند در تیم ملی بازی کند، دعوتش می‌کنیم.

لوپتگی درباره ایسکو نیز گفت:

ایسکو بازیکن شایسته‌ای است که اکنون در فرم خوبی قرار دارد اما ما همیشه درباره عملکرد تیم صحبت می‌کنیم. چه با ایسکو، چه بدون او، تیم بسیار خوبی هستیم.

وی درباره بازی مقابل تیم ملی روسیه، گفت:

فارغ از اینکه روسیه میزبان جام جهانی است، آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند. آن‌ها بازی‌های رسمی انجام نداده‌اند؛ بنابراین هر بازی دوستانه‌ای برایشان مهم است. روسیه از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی تیم بسیار خوبی است. آن‌ها برای اینکه یک بازی خوب به نمایش بگذارند و پیروز شوند، ما را تحت فشار قرار خواهند داد.

سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره ترکیب احتمالی تیمش، گفت:

برای ما، همه بازیکنان مهم هستند. اطمینان دارم در بازی فردا، تیم خوبی روانه میدان می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان

لوپتگی شانس خوبی برای حضور روی نیمکت روسونری دارد

طرفداری | خولین لوپتگی، سرمربی اسپانیایی احتمالا سرمربی میلان می شود. 

به گزارش لوکا بیانکین از گاتزتا دلو اسپورت، خولین لوپتگی گزینه اصلی و محبوب سران میلان برای هدایت این تیم به حساب می آید. تماس های روسونری با لوپتگی مداوم است و سران باشگاه ایتالیایی نگرش او در مذاکرات را دوست داشته‌اند.

میلان به دنبال گزینه‌ای است که با جوانان خوب کار کند و بدون تحمیل کردن دیدگاه خود در نقل و انتقالات، در تصمیمات سهیم باشد. لوپتگی ویژگی های مدنظر میلان را دارد و او با وجود داشتن پیشنهادی بهتر از وست هم، اولویت خود را به روسونری داده است. هنوز خبری از توافق نهایی بین طرفین نیست اما سرمربی 57 ساله اسپانیایی از سایر گزینه ها مثل پائولو فونسکا، دومنیکو تدسکو و مارک فن بومل شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت به عنوان جانشین استفانو پیولی دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • حرکت تکنیکی دیدنی آردا گولر در دیدار رئال مادرید و رئال سوسیداد / فیلم
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • فیلم| لحظاتی از جذاب‌ترین و تکنیکی‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • آخرین تحولات اوکراین| تصمیم برلین برای عدم ارسال موشک‌های تاروس به کی‌یف تغییر نکرده است
  • تحولات اوکراین| تایید دستاوردهای روسیه در جبهه توسط کاخ سفید