Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون عمرانی استاندار کرمانشاه، با اشاره به انتقال مجروحان زلزله از طریق هواپیماهای سپاه به تهران، گفت: عملیات امداد رسانی به زلزله زدگان در ۷ شهرستان استان کرمانشاه ادامه دارد.

مجتبی نیک کردار معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: براساس آخرین اخبار آمار جان باختگان زلزله استان کرمانشاه به 387 نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تعداد مجروحان این حادثه دلخراش را 6 هزار و 800 نفر اعلام کرد و افزود: مجروحان خارج شده از زیر آور برای مداوا به مراکز درمانی اعزام شده اند.

 

نیک کردار، اظهار کرد: بخشی از این مجروحین ظهر امروز با هماهنگی نیروی هوایی سپاه پاسداران و فرودگاه کرمانشاه با هواپیماهای سپاه به تهران اعزام شدند و  هم اکنون هم ظرفیت برای اعزام تعداد دیگری از مجروحان هست.

 

وی از رفع مشکل آب و برق در شهرستان سرپل ذهاب خبر داد و ابراز کرد: قطعی برق شهرستان سرپل ذهاب  تا چند ساعت آینده رفع شده و روشنایی معابر برقرار می شود.

 

معاون عمرانی استاندار، گفت: همکاران ما در شرکت توزیع به جد کار می کنند و با توجه به اینکه کارها خوب پیش می رود، برق ازگله نیز تا چند ساعت دیگر وصل می شود.

 

وی بیان کرد: امروز 33 بالگرد به طور مداوم در آسمان کرمانشاه به پرواز درآمده و مجروحان را از مناطق زلزله زده به مراکز درمانی و فرودگاه کرمانشاه برای اعزام به تهران حمل کردند.

 

نیک کردار، اعلام کرد: امروز 6 هزار و 700 نفر مجروح جابه جا شده و تحت مداوا قرار گرفته اند که کار بسیار بزرگ و خوبی بود.

 

وی با اشاره به باز بودن تمامی راه ها و برقراری خطوط مخابراتی، گفت: بنیاد مسکن، هلال احمر و شهرداری در شهرها کار آواربرداری را از اول صبح شروع کرده اند که امیدواریم آواربرداری برای نجات گرفتاران زیر آوار تا پایان شب به اتمام رسیده و کسی را زیر آوار نداشته باشیم.

 

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه، ادامه داد: کار آوار برداری در روستاها هم با کمک خود مردم تقریباً به اتمام رسیده و مجروحی زیر آوارها نمانده است.

 

وی گفت: کمک های استان های معین از قبیل چادر، پتو، غذای آماده، آب بسته بندی شده و ماشین آلات برای آواربرداری، همچنان ادامه دارد.

 

نیک کردار، با اشاره به تشکیل جلسه شورای هماهنگی ستاد بحران استان کرمانشاه با حضور وزاری کشور و بهداشت و درمان، اضافه کرد: آخرین تصمیمات بعد از بازدیدهای میدانی مسئولان کشوری در این جلسه اتخاذ می شود که پس از بیرون آوردن آسیب دیده ها و مجروحین از زیر آوار بتوانیم یک رفاه اولیه شامل آب و برق، پتو، سرپناه، چادر  غذا را برای مردم فراهم کنیم.

 

وی اذعان کرد: باتوجه به وسعت منطقه حادثه دیده و درگیر بودن مستقیم 7 شهرستان استان که نیمی از استان را درگیر کرده است با یک منطقه وسیع کوهستانی برای کمک رسانی و امداد مواجه هستیم.

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره جزئیات یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار اظهار کرد: پروژه‌های بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض مسیر کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری، همزمان با یکصد و هجدهمین رویداد امید و افتخار در روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳- تحویل شهروندان خواهد شد.

حق‌بین با اشاره به اهمیت بهسازی آسفالت معابر بزرگراهی شهر تهران به ویژه بزرگراه آزادگان یادآور شد: طی سالیان گذشته روند بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان به دلایلی مختلف از جمله کمبود آسفالت و بتن غلتکی یا عدم صدور مجوزهای ترافیکی با کندی پیش می‌رفت تا اینکه مدیریت شهری در سال گذشته تصمیم گرفت ضمن انتخاب یک گزینه اجرایی مناسب‌تر، علاوه بر تسریع روند بهسازی، جریان ترافیک در هنگام اجرای عملیات عمرانی را تسهیل کند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ همزمان با خرید کارخانجات جدید آسفالت و ثبت رکورد تولید و اجرای ۱.۵ میلیون تن آسفالت، انتخاب روش احیای عمیق با سیمان، سبب شد تا سرعت کار بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان دو چندان شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با یادآوری اینکه عملیات بهسازی مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان در فاصله سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱ فقط روی یک مقطع ۹ کیلومتری انجام شده بود، گفت: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۲ کیلومتر از مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان به صورت تمام عرض بهسازی شد و از این حیث در سرعت بهسازی روکش آسفالت معابر بزرگراهی نیز به رکوردی جدید دست یافتیم.

وی با اشاره به اهمیت بهسازی بزرگراه آزادگان به عنوان کمربندی جنوبی و غربی تهران و وسعت پروژه بهسازی بزرگراه آزادگان، گفت: در سال ۱۴۰۲ مساحتی بالغ بر ۲۱۶ هزار مترمربع از این بزرگراه با اجرای ۵۱ هزار تن آسفالت و هزینه ۲۵۲ میلیارد تومان بهسازی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص دومین پروژه قابل بهره‌برداری در محدوده بزرگراه آزادگان، یادآور شد: عرض کم محور کندروی بزرگراه آزادگان در مسیر جنوب به شمال و در محل تقاطع با بزرگراه شهید لشگری منجر به ایجاد گره و گلوگاه ترافیکی یا پس زدگی بار ترافیک می‌شد و از این رو تعریض این مقطع از مسیر کندروی بزرگراه از ۲ خط عبوری به ۳ خط و اصلاح لوپ‌های منتهی به آن از فرودین سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ایمن‌سازی و تحکیم کوله پل‌های ۳ گانه بزرگراه شهید لشگری و اجرای دیواره‌ها از دیگر اقداماتی است که به عنوان پیش نیاز عملیات تعریض و در قالب این پروژه انجام شد و مجموعه اقدامات یادشده علیرغم دشواری‌های اجرایی به دلیل مجاورت با ترافیک سنگین بزرگراه آزادگان طی یکسال به اتمام رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران. هزینه پروژه تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی آزادگان در محدوده پل شهید لشگری را نیز ۴۳ میلیارد تومان عنوان کرد و بر این اساس، از مجموع هزینه انجام شده ۲۹۵ میلیارد تومانی برای پویش امید و افتخار آتی خبر داد.

کد خبر 6087603

دیگر خبرها

  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت
  • خرید بتن آماده در تهران | با مقاوم‌ترین بتن پروژه‌های خود را اجرا کنید
  • مهار آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محدوده بازار
  • نیمی از ورودی آب سدها در یک ماه اخیر تامین شد
  • ورود نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران
  • جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها