Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@06:08:16 GMT

اعلام یک روز عزای عمومی در کشور

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۳۷۳۶

فردا در سراسر کشور عزای عمومی اعلام شد.

به گزارش ایسنا، هیئت دولت با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت حادثه تلخ و اندوهبار زلزله غرب کشور و ابراز همدردی با خانواده قربانیان و آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه، فردا (سه شنبه بیست و سوم آبان ماه) را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

« و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون »

حادثه تلخ و اندوهبار زلزله غرب کشور که جان باختن و مجروح شدن و بی خانمانی تعدادی از هموطنانمان در این منطقه و خصوصا مردم صبور استان کرمانشاه را در پی داشت، مایه تاسف و اندوه فراوان ملت ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت دولت ضمن عرض تسلیت این حادثه ناگوار به مقام معظم رهبری، ملت ایران و خصوصا مردم شهید پرور و جان برکف استان کرمانشاه و عموم بازماندگان این حادثه تلخ و ناگوار در غرب کشور و ضمن ابراز همدردی و آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه، به جهت احترام به همه قربانیان و همدردی با خانواده محترم آنان و کلیه حادثه دیدگان، فردا سه شنبه بیست و سوم آبان ماه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام می کند.

هیئت دولت همچنین ضمن تقدیر از کلیه نیروهای امدادی حاضر در مناطق زلزله زده، مجددا کلیه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی را موظف به ارائه خدمات به حادثه دیدگان کرد.

منبع: ایسنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابلوسازی ارزان قیمت در تهران و سراسر کشور

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اگر شما صاحب یک کسب و کار یا یک مغازه هستید و قصد سفارش و طراحی یک تابلوی تبلیغاتی مناسب و اقتصادی برای خود دارید و اگر به دنبال قیمت به صرفه برای ساخت این تابلوها هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید زیرا تابلوسازی ای را به شما معرفی میکنیم که از لحاظ دسته اول بودن ، مطمعن بوده و یک تابلوی با کیفیت و قیمت مناسب برای شما اجرا میکنند.

تابلوسازی ارزان قیمت تابلوشد

تابلوسازی تابلوشد یکی از تابلوسازی های دسته اول استان تهران و سراسر کشور میباشد که خدمات این تابلوسازی در تهران و سراسر کشور به مشتریان و صاحبان کسب و کار ، ارائه میشود. این تابلوسازی واقع در استان تهران ، بازار بزرگ آهن مکان ، فاز هشت مرکزی ، پلاک 1950 میباشد. این تابلوسازی با ارائه انواع خدمات ساخت تابلوهای تبلیغاتی اعم از تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو کامپوزیت ، تابلو نئون و انواع و اقسام تابلوهای تبلیغاتی دیگر ، با قیمت به صرفه و اقتصادی ، توانسته است که رضایت مشتریان خود و صاحبان کسب و کار بسیاری را جلب کند.

قیمت تابلو چلنیوم در تابلوسازی تابلوشد

قیمت تابلوهای ساخته شده در تابلوسازی تابلو شد اعم از قیمت تابلو چلنیوم ، بسیار به صرفه تر از تابلوسازی های دیگر میباشد به دلیل اینکه تابلوسازی تابلوشد ، سازنده دست اول تابلوهای تبلیغاتی میباشد و دارای کارگاه تولیدی انبوه هست. 

همانطور که میدانید قیمت تابلو چلنیوم بر اساس فاکتورهای معینی تأیین میگردد مانند:

اندازه و نوع تابلو چلنیوم سفارش شده توسط مشتری

اندازه قطر قلم حروف سفارش داده شده توسط مشتری ، بسته به نوع فونت سفارشی

نوع زیرسازه تابلو و نوع نور حروف چلنیوم 

کیفیت متریال استفاده شده در تابلو چلنیوم

بازه قیمت تابلو چلنیوم در تابلوسازی تابلوشد از متری 250/000 الی 350/000 میباشد، شما میتوانید برای استعلام قیمت دقیق این تابلوها با مشاورین در تابلوسازی تابلوشد در ارتباط باشید.

قیمت تابلو استیل در تابلوسازی تابلوشد 

همانطور که در بالا گفته شد دیگر نیازی نیست برای ساخت تابلو استیل خود با تابلوسازی های دسته دوم و واسطه همکاری کنید و با قیمت های بالا ، تابلو استیل خود را بسازید. شما میتوانید برای ساخت تابلو استیل مخصوص مغازه و یا کسب و کار خود ، با تابلوسازی تابلوشد که یکی از تابلوسازی های دسته اول میباشد و دارای کارگاه تولیدی انبوه انواع حروف تابلوهای تبلیغاتی هست، همراه باشید تا با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تابلوهای خود را سفارش دهید.

قیمت تابلو استیل بر اساس فاکتورهای معینی تأیین میشود:

اندازه و طرح سفارشی تابلو استیل 

اندازه قطر قلم سفارش داده شده توسط مشتری ، بسته به نوع فونت سفارشی

نوع تابلو استیل انتخاب شده اعم از تابلو استیل بدون نور ، تابلو استیل نوراَندریک و...

نوع و اندازه زیرسازه تابلو استیل

قیمت ساخت تابلو استیل در تابلوسازی تابلوشد از متری 200/000 تومان الی 300/000 تومان میباشد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام دقیق قیمت تابلو استیل با مشاورین در تابلوسازی تابلوشد همراه باشید.

قیمت تابلو کامپوزیت در تابلوسازی تابلوشد

قیمت تابلو کامپوزیت در تابلوسازی تابلوشد به دلیل وصل بودن این گروه تابلوسازی به صنعت ورق های کامپوزیت و نمای کامپوزیت ساختمان ، بسیار ارزان قیمت تر از تابلوسازی های دسته دوم و واسطه میباشد. تابلو کامپوزیت که معمولاً برای زیرسازی تابلوهای تبلیغاتی مغازه ها به کار میروند از مزایا و ویژگی های بسیاری برخوردار میباشند. از جمله این مزایا و ویژگی ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

استحکام بالا در آب و هوای نامطلوب 

استحکام بالا در برابر ضربه و فشار 

ضد آب و ضد زنگ

عایق دما و صدا 

سازگار با محیط زیست 

قیمت تابلو کامپوزیت بر اساس فاکتورهایی معینی مانند : اندازه تابلو کامپوزیت سفارش داده شده ، کیفیت و متریال استفاده شده در تابلو کامپوزیت ، اندازه زیرسازه استفاده شده برای ساخت تابلو و نوع برند ورق کامپوزیت استفاده شده ، تأیین میگردد. بازه قیمتی این تابلوها از 1/200/000 تومان الی 1/500/000 تومان میباشد. شما میتوانید برای ثبت سفارش و استعلام قیمت با شماره 09126007649 تماس حال فرمایید تا مشاورین در تابلوشد شما را در ساخت یک تابلوی تبلیغاتی درجه یک و مدرن راهنمایی کنند.

تابلوسازی تابلوشد

گروه تابلوسازی تابلوشد با داشتن سابقه بیش از 10 سال در حوزه تابلوسازی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی در استان تهران و سراسر کشور به یکی از قطب های بزرگ ساخت تابلوهای تبلیغاتی در کشور تبدیل شده است شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت تابلوسازی تابلوشد در ارتباط باشید و یا از طریق شماره های تماس درج شده در این مقاله با مشاورین تابلوسازی تابلوشد در ارتباط باشید.

شماره تماس : 09126007649

آدرس : تهران ، بازار بزرگ آهن مکان ، فاز هشت مرکزی ، پلاک 1950

آدرس سایت : tabloshod.com

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت ۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور کلید خورد
  • تابلوسازی ارزان قیمت در تهران و سراسر کشور
  • اعزام ۸۰۵ نفر از قزوین به حج عمره
  • بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد
  • نجات مرد میانسال از چاله آسانسور در مشهد
  • گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور عرضه می‌شود
  • مدیران پروازی از سراسر کشور حذف شوند
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور
  • فیلم| طنین نوای هزار دف در کردستان
  • مهار آتش سوزی یک مهمانپذیر در مشهد