Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-25@01:26:18 GMT

گاز پالایشگاه ایلام وصل شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۳۷۹۹

گاز پالایشگاه ایلام وصل شد

سخنگوی شرکت ملی گاز اعلام کرد: گاز پالایشگاه ایلام وصل شد و بدون هیچ مشکلی به روند عادی فعالیت خود ادامه می دهد. مجید بوجارزاده پس از پایان یافتن جلسه کمیته بحران که با حضور حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز و سعید مومنی، مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز، اعضای کمیته بحران کرمانشاه و دیگر کارشناسان مربوطه برگزار شده بود، اعلام کرد: در این جلسه تصمیم‌های کامل برای چگونگی انجام عملیات در بخش‌های آسیب دیده کرمانشاه اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود خوشبختانه با اقدام‌های انجام شده از سوی همکاران شرکت گاز استانی هم اکنون گاز وارد شبکه گازرسانی شده و تا پشت علمک رسیده است.   سخنگوی شرکت ملی گاز تصریح کرد: بلافاصله پس از آن‌که گاز منازل و ساختمان‌ها قطع شود و همکاران شرکت ملی گاز به بررسی نشت یابی در مسیر گازرسانی پرداختند، مردم باید در منازل خود حضور یابند که وصل نهایی گاز آنان نیز بستگی به تایید همکاران سازمان نظام مهندسی دارد؛ بخش زیادی از عملیات نشست یابی در مسیر گازرسانی انجام شده است.   بوجارزاده ادامه داد: سرپل ذهاب، قصرشیرین، جوانرود و ثلاث باباجانی از جمله شهرهایی بودند که خسارت زیادی را متحمل شدند و در پی آن گاز منازل و ساختمان‌های این شهرها قطع شده، اکنون در سرپل ذهاب پس از آن که نشت یابی کامل گاز انجام شد، گاز وارد شبکه شده است.   وی با اشاره به اینکه در سرپل ذهاب بسیاری از علمک ها بسته‌ هستند، ادامه داد: این علمک‌ها باید اصلاح و تعمیر شوند، به این منظور فردا از مناطق لرستان، اصفهان، ایلام، کردستان، همدان و استان مرکزی تیم‌های عملیاتی وارد کرمانشاه می‌شوند تا به همکاران شرکت گاز برای انجام تعمیرات کمک کنند؛ یادآوری می‌شودکه داخل منازل پس از حضور هموطنان در خانه‌های آنان و با حضور نمایندگان سازمان نظام مهندسی گاز دوباره وصل خواهد شد.


بوجار زاده از وصل شدن گاز پالایشگاه ایلام خبر داد و گفت: پس از آن‌که از سلامت و امنیت گاز در شبکه و همچنین نبود مشکل در پالایشگاه ایلام مطمئن شدیم، گاز این پالایشگاه از حدود ساعت ۶ عصر دوباره وصل شد و این پالایشگاه بدون هیچ مشکلی به روند عادی فعالیت خود ادامه می‌دهد.



منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام از اشتراک‌پذیری ۱۰۲۳۶ مشترک جدید در طول سال ۱۴۰۲ در مناطق شهری و روستایی ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، مجتبی بهادری امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌_ در جمع خبرنگاران از اشتراک‌پذیری ۱۰۲۳۶ مشترک جدید در طول سال ۱۴۰۲ در مناطق شهری و روستایی ایلام خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۴۲۰۸ مورد در ایلام، ۲۰۵ مورد در چوار، ۵۲۴ مورد در ایوان، ۴۳۰ مورد در دره شهر، ۵۶۵ مورد در آبدانان، ۸۴۵ مورد در دهلران، ۲۲۲ مورد در صالح آباد، ۱۱۳ مورد در آسمان آباد، ۶۶۴ مورد در ملکشاهی، ۳۰۷ مورد در مهران، ۳۲۸ مورد در بدره، ۶۵ مورد در زرنه، ۴۷۴ مورد در لومار، ۴۹۷ مورد در موسیان، ۵۰۲ مورد در توحید، ۲۱۶ مورد در پهله و ۷۱ مورد در میمه بوده است.

وی افزود: در مجموع تعداد مشترکین گاز در مناطق شهری و روستایی استان به ۲۱۵۴۶۵ مشترک رسیده است.

مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه شرکت گاز استان ایلام حرکت رو به رشد و پرشتابی در توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان دنبال کرده است، افزود: هم اکنون ۱۰۰ درصد مناطق شهری و بیش از ۹۹ درصد جمعیت روستایی ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و این استان در ردیف استان‌های سبز کشور قرار گرفته است.

بهادری با بیان اینکه نقش بی‌بدیل گاز در سبد انرژی گامی مؤثر در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است، گفت: جایگزینی گاز طبیعی به‌عنوان یکی از اهداف استراتژیک این شرکت علاوه بر حفظ محیط زیست، در ایجاد رفاه عمومی، برقراری عدالت اجتماعی، پیشران توسعه اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت و اشتغال پایدار در روستاها تأثیر به‌سزایی دارد.

وی گفت: این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به اقشار نیازمند جامعه در مجموع تعداد ۳۸۵ مورد گازکشی داخلی ساختمان افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در طول سال گذشته به صورت رایگان انجام داده است.

کد خبر 747609

دیگر خبرها

  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • تولید بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر جم طی سال ۱۴۰۲
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی