Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:20:45 GMT

تخریب 100 درصدی دستکم 12 هزار واحد مسکونی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۴۲۱۷

تخریب 100 درصدی دستکم 12 هزار واحد مسکونی در کرمانشاه

معاون بنیاد مسکن کشور اعلام کرد که بر اساس آمارهای اولیه دستکم 12 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در زلزله اخیر کرمانشاه به طور 100 درصد تخریب شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به کرمانشاه، مهدیانی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران کرمانشاه با تاکید بر اینکه بازسازی مناطق زلزله زده باید بلافاصله پس از امداد و نجات آغاز شود، گفت: تعداد واحدهای آسیب دیده زیاد است و بازسازی باید بلافاصله پس از امداد و نجات آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه تعدادی از روستاهای ما به طور 100 درصد تخریب شده‌اند.

وی با بیان اینکه 15 دستگاه لودر و 35 دستگاه کمپرسی از سوی بنیاد مسکن به مناطق زلزله زده اعزام شده است، گفت: در حال حاضر این تجهیزات برای بازگشایی معابر و دسترسی‌ها فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به آماری از میزان خسارت وارد شده به واحدهای مسکونی در مناطق زلزله زده نیز گفت: برابر آمار اولیه دستکم 12 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در مناطق زلزله زده به طور 100 درصد تخریب شده و 45 هزار واحد نیز نیازمند تعمیرات است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در لبنان + فیلم
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر