Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گوشي‌هاي هوشمند و تلفن‌هاي همراه يکي از نمادهاي زندگي امروزي است و در هر خانه‌اي به تعداد اعضاي آن خانوار معمولا انواع گوشي پيدا مي‌شود و خوشبختانه يا متاسفانه به همان اندازه که رسيدگي به نيازها و امور روزمره ما را آسان کرده وابستگي شديدي هم به همراه داشته است و درست به همين دليل همواره حواس‌مان به شارژ اين دستگاه‌ها هست، گوشي‌هايي که حسابي ما را به خود وابسته کرده اند اما قطعا نه به اندازه عزيزان‌مان و در راس آن کسي که شريک زندگي‌مان در روزهاي سخت و آسان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش جام جم انلاين به نقل از چارديواري، اين مقدمه از آن جهت بود که از شما بپرسيم آيا تا به حال به شارژ زندگي‌تان فکر کرده‌ايد، اين که چند درصد براي همراه خانواده‌تان وقت مي‌گذاريد تا شارژ شود و به همان اندازه از او توقع و انتظار هم داشته باشيم که نيازهاي زندگي ما را بر طرف کند. آنچه مي‌خوانيد ديدگاه‌هاي دکتر محمدرضا شالبافان مشاور و متخصص مهارت‌هاي روان درماني در اين حوزه است.
خانم‌ها بخوانند
لباس، مو و آرايش شما بايد مرتب باشد، البته آرايش و لباس نامناسب جلوي چشم بچه‌ها رفتاري
ناپسند است.
مثل خودتان و حتي شديدتر، مردها هم نمي‌خواهند با فرد ديگري مقايسه شوند. مقايسه کردن، احساس حقارت مي‌آورد و احساس حقارت، قدرت مرد را از ميان مي‌برد.
خوب است خانم‌ها به فعاليت‌هايي مانند تماشاي اخبار، خواندن روزنامه و حل جدول، تماشاي فوتبال و... علاقه نشان دهند يا دست‌کم خرده نگيرند.
همان‌طور که خودتان انتظار داريد، به خانواده مرد خود هم احترام کامل بگذاريد، هرچند با آنها اختلاف سليقه داريد، هيچ‌وقت صريح و جهت‌دار پشت سر خانواده‌اش سخن نگوييد.
رابطه زناشويي اين‌طور نباشد که رابطه کاملا يکطرفه شود.
آقايان بخوانند
درست است که آقايان خيلي کلي‌نگر هستند، با اين حال نبايد اين کلي‌نگري به بي‌تفاوتي در برابر کوشش‌هاي خانم خانه بينجامد. براي مثال هنگام آمدن به منزل، به تمام تغييرات از جمله تميز بودن خانه، آماده شدن غذا، بوي خوش پيچيده در فضا و... واکنش نشان دهند و تشکر کنند.
يک راه مناسب و تاثيرگذار براي شارژ زندگي و توجه به همسر اين است که وقتي او توقع ندارد، او را نوازش کنيد و هرچند وقت يکبار بي‌هيچ دليل خاصي برايش گل يا هديه‌اي بخريد، دستانش را بگيريد و... باور کنيد همين کارهاي به‌ظاهر کوچک، باتري همراه زندگي‌تان را حسابي شارژ مي‌کند.
بخشي از مشکلات عاطفي خانم‌ها با درددل و صحبت حل مي‌شود، هروقت همسرتان براي شما مشکلش را بيان مي‌کند، حرف او را قطع نکنيد، او بيشتر از راه‌حل به گوشي شنوا و ياري که دلسوزانه به احساس او توجه کرده و همدلي کند احتياج دارد، نگذاريد همسر شما دنبال گوش ديگري بگردد.
شوهر خوب و دلسوز وقتي صداي سرفه يا عطسه يا گود رفتن زيرچشم او را مي‌بيند، به او توجه مي‌کند و اصرار مي‌ورزد که مراقب خودش باشد، پيشنهاد کنيد با هم پيش پزشک برويد، نه اين‌که بگوييد خب دکتر مي‌رفتي!
هر چند وقت يکبار اين جمله جادويي را بر زبان بياوريد: «چقدر امروز زيبا شدي» باور کنيد خود اين جمله معجزه مي‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه عکاسان جوان، نمایشگاه «وضوح ناقص» عصر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ با حضور اکبر ناظمی، رسول اولیازاده و جمعی از هنرمندان افتتاح شد.

آرمین عباسی در این نمایشگاه کوشیده مردمان اطرافش را صادقانه با ایده‌ای بدیع تصویر کند. در این نمایشگاه مخاطب با سوژه‌هایی روبه‌رو است که با وجود ناقص‌الوضوح بودن در عکس‌ها، آنچه که وانمود می‌کنند، برجسته شده است. عباسی تلاش داشته تا در آثارش وانمودهای زندگی انسان معاصر را که جزیی از زندگی است، وضوح ببخشد و پیش روی مخاطبان قرار دهد.

در متن استیتمنت نمایشگاه «وضوح ناقص» آمده است: «در جریان زندگی همه‌چیز در پرده‌ای تار تنیده شده است. گویی واقعیت هیچ چیز نه همانی است که می‌بینیم. وضوح در تمام سطوح ناقص است. در این عکس‌ها بر آن بودم که بگویم؛ صورت‌ها، لحظه‌ها، اشک‌ها، لبخندها، فریادها، همه و همه محو در جریان مرموز زندگانی‌اند که شاید کمترین فایده‌اش این باشد که خوب و بد یکدیگر را در تصویری که از خود نشان هم می‌دهیم، نسنجیم. حالا که همه و من می‌دانیم دنیای پیرامون‌مان اینچنین است، پس بیایید راستش را بگوییم. من حقیقت این ماجرا را عکاسی کرده‌ام.»

نمایشگاه «وضوح ناقص» تا روز سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت در خانه عکاسان جوان ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به این گالری واقع در یوسف‌آباد، خیابان چهارم، پلاک ۳، طبقه دوم واحد ۳ مراجعه کنند.

کد خبر 6097422

دیگر خبرها

  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر
  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!
  • واکنش علی مطهری به ماجرای خانم دف‌زن در مراسم شهید مطهری/بدون مشورت با من این خانم را با یک آقا جایگزین کردند /خانم‌های معترض از او دلجویی کردند
  • بازگشت محکوم به مرگ از پای چوبه دار
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان
  • مصرف خودسرانه این آمپول خطرات جبران ناپذیری دارد!
  • قصه زهره و نوش‌آفرین خانم و نخستین مدرسه دخترانه طرشت | مکتب‌خانه‌های طرشت را زنان مدیریت می‌کردند