Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@14:05:30 GMT

اعتراض بی سابقه هومن سیدی به وضعیت مسکن مهر +عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۴۳۸۸

اعتراض بی سابقه هومن سیدی به وضعیت مسکن مهر +عکس

واکنش بینظیر هومن سیدی به وضعیت خانه های خراب شده مسکن مهر...

سرویس عکس و فیلم فردا: واکنش بینظیر هومن سیدی به وضعیت خانه های خراب شده مسکن مهر...

 

کلمات کلیدی: هومن سیدی ، مسکن مهر ، بازیگر سینما ، زلزله کرمانشاه ، عکس اخبار مرتبط تصویری که ازدواج مجدد «هومن سیدی» را لو داد! اولین تصویر از همسر و فرزند هومن سیدی پیشنهاد ویژه پیشنهاد ویژه با ۱۰۰ هزار تومان سرمایه برای ۱۴ نفر شغل ایجاد کردیم ۷ هشدار عجیب در بدن که می‌گوید شما نیاز به خواب بیشتری دارید هزينه‌ تعمیرات خانه با چه کسی است؟ مستاجر یا صاحبخانه؟ ۵ گیاه مخصوص اتاق خواب برای تجربه یک خواب عمیق بهترین و بدترین شغل در کشور ما چیست؟ طلاق‌تان را ۲۴ساعته می‌گیریم، مهر طلاق هم پاک می‌کنیم! گزارش خطا نظر شما نام: ایمیل: * نظر: پربازدید ها ۶ آذر امسال تعطیل رسمی است؟ آخرین وضعیت خسارات زلزله امشب زیارت و اعمال شب و روز اربعین حسینی زلزله ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۵ ریشتری ازگله کرمانشاه را لرزاند وقتی یک دهه هفتادی با پوشیه جلب توجه می‌کند پربحث ترین وقتی یک دهه هفتادی با پوشیه جلب توجه می‌کند (۶۹نظر) ظریف اگر دین داشت برجام را امضا نمی‌کرد!! (۴۷نظر) بهترین و بدترین شغل در کشور ما چیست؟ (۳۹نظر) برای رفع خطر جنگ باید تسلیم شویم (۳۱نظر) آیا واقعا بادمجان به ولایت خدا اعتراف کرده است؟! (۲۴نظر) آخرین اخبار اعتراض بی سابقه هومن سیدی به وضعیت مسکن مهر +عکس تکرار «بم» در «کرمانشاه» +عکس عکس: کاروان کمک‌های آستان قدس برای زلزله‌زدگان پیگیری کاربران کودک زلزله‌زده را به خانواده‌اش رساند +عکس جلسه متفاوت وزرا در سرپل ذهاب +عکس انتقال مجروحین زلزله کرمانشاه به تهران +عکس تولد یک نوزاد در مناطق زلزله‌زده +عکس عکس: خوشحالی داعشی‌ها از زلزله ایران و عراق عکس: اقدام خداپسندانه تبریزی‌ها دردناک‌ترین عکس از زلزله کرمانشاه ابراز همدردی استقلالی‌ها با زلزله‌زدگان کرمانشاه + عکس تصویری از شکاف زمین بعد از زلزله دیشب سر پل ذهاب فیلم: تخریب عظیم خانه ها در زلزله کرمانشاه! فیلم: ازدواج محرمانه امام زمان با یک دختر تهرانی عکس: ناخن بلند؛ سندی برای زندانی بودن سعد حریری پیوندها آرشیو درباره ما خانه سیاست اقتصاد فرهنگ ورزش جامعه عکس و فیلم بین‌الملل سبک زندگی حسینیه کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید: "ایران سامانه"

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار اجاره مسکن با راه‌اندازی سامانه خودنویس انحصار زدایی می‌شود

حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه، سامانه خودنویس از بهمن ماه سال گذشته راه‌اندازی شد گفت: این سامانه نقش بسیار موثری در بهبود وضعیت بازار اجاره مسکن داشته است.

او اظهار کرد: اجرای این طرح توانسته است بازار اجاره را به سمت ثبات و بهبود هدایت کند، به طوری که ورود متقاضیان به این بازار توانسته است، وضعیت را آرام کند.

وی با بیان اینکه با استفاده از سامانه خودنویس متقاضیان تا حدودی توانسته اند به بازار اجاره وارد پیدا کنند گفت : به این صورت افراد بدون واسطه می توانند اقدام به انعقاد قرارداد کنند. این اقدام  به نوعی  استفاده از مشارکت مردمی محسوب می شود‌.

او تاکید کرد: با راه اندازی سامانه  خودنویس ما شاهد انحصار زدایی از بازار اجاره نویسی و کاهش  سوداگری در این بازار هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • وضعیت بازار مسکن در سال جدید / زمان خرید خانه است؟
  • چرا چین به دنبال ساخت مسکن در تهران است! / پکن همچنان تامین یک سویه منافعش در ایران را جستجو می کند؟
  • پیش‌بینی مهم مشاوران املاک از قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳؛ خانه بخریم یا نخریم؟
  • وضعیت بازار مسکن در سال جاری چگونه خواهد بود؟
  • بازار اجاره مسکن با راه‌اندازی سامانه خودنویس انحصارزدایی می‌شود
  • بازار اجاره مسکن با راه‌اندازی سامانه خودنویس انحصار زدایی می‌شود
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)
  • گردن‌درد را با این تمرین‌های ساده در خانه درمان کنید
  • تصویری عجیب از وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه ترکمنستان | اعتراض قلعه نویی بی دلیل نبود
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی