Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، فریدونکنار سالهاست صحنه کشتار پرندگان مهاجر شده است و این عمل قبیح علیرغم هشدارهای مسئولان و علاقه‌مندان حیات وحش همچنان ادامه دارد.

نشریه معتبر نشنال جئوگرافیک تصویر دلخراش تورهای هوایی برای به دام انداختن و کشتار پرندگان مهاجر در فریدونکنار را به نمایش گذاشته است؛ تله‌ای مخوف برای مرغان دریایی!

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی و افزایش ظرفیت پارکینگ‌های ناژوان

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان از آماده‌سازی و افزایش ظرفیت پارکینگ‌های ناژوان در راستای تسهیل تردد در مراکز گردشگری این مجموعه خبر داد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال جاری و آغاز سال آینده، همچنین با توجه به افزایش حجم بازدید گردشگران از این مجموعه نسبت به تسهیل تردد در حاشیه شمال و جنوب ناژوان آماده‌سازی شده است و با افزایش ظرفیت در اختیار شهروندان خواهد بود.

وی افزود: شهروندان و گردشگرانی که در نظر دارند از مراکز گردشگری باغ پرندگان و باغ نورانی حاشیه شمالی ناژوان از دسترسی محلی پل وحید در ضلع شرقی به عرصه وارد شوند، می‌توانند از پارکینگ باغ پرندگان در حاشیه پل نصر استفاده کنند، همچنین پیشنهاد می‌شود برای خروج از عرصه مسیرهای سه‌راهی باغ پرندگان به سمت خیابان میرزا طاهر یا در ادامه حرکت در حاشیه به سمت غرب از کوچه ۱۳۰ و یا خیابان آب در منتهی‌الیه غربی استفاده کنند.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تاکید کرد: دسترسی ورود از شمال غرب ناژوان نیز میسر است، اما در هر صورت پیشنهاد این مجموعه استفاده این دسته از بازدید کنندگان برای خروج، مجدد دسترسی‌های منتهی‌الیه غربی (کوچه ۱۳۰ یا خیابان آب) است.

قائلی گفت: دو پارکینگ اضطراری در دسترسی خیابان محیط‌بان (پارکینگ شنی) و پارکینگ اضطراری شمال شرق باغ پرندگان نیز با افزایش ظرفیت، تکمیل کننده این پارکینگ است.

وی با اشاره به ظرفیت پارکینگ‌های حاشیه جنوبی ادامه داد: با توجه به طرح یکطرفه‌سازی که از بیست‌وهشتم اسفند عملیاتی شد، از ورودی میدان سهروردی و خیابان الفت در جنوب شرق پارکینگ شهربازی برای استفاده‌کنندگان از مجموعه‌ی شهربازی، پارکینگ شماره یک، بعد از شهربازی برای استفاده‌کنندگان از جاده سلامت، ایستگاه شماره یک تله‌سیژ، شترسواری و چهارچرخ خانواده است.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان با بیان اینکه پارکینگ شماره دو در میدان نصر برای استفاده بازدیدکنندگان مراکز گردشگری موزه صدف‌ها و حلزون‌های دریایی و باغ گیاهان گرمسیری، پارکینگ شماره دو در بلوار آکواریوم مقابل درِ آکواریوم برای استفاده بازدیدکنندگان از مرکز گردشگری آکواریوم، درشکه‌سواری و در ادامه آن به سمت پل قلمکار، پارکینگ شماره پنج برای استفاده بازدید کنندگان مرکز باغ پرندگان از دسترسی جنوبی (پل قلمکار) و قطار شادی و در نهایت پارکینگ شماره شش برای استفاده کنندگان از مرکز گردشگری تله‌سیژ ناژوان (ایستگاه شماره دو) پیش‌بینی شده است، گفت: انتهای جنوب غربی نیز ظرفیت پارکینگ شماره هفت در حاشیه بوستان مجاور پل دُنبه (اُرسی‌سازی) نیز در سال جاری ایجاد شد.

قائلی گفت: در راستای افزایش ظرفیت پارکینگ‌های جنوبی عرصه نیز پارکینگ‌های اضطراری در خیابان الفت، مقابل پارکینگ شماره یک و ضلع جنوبی پارکینگ شماره دو میدان نصر آماده‌سازی شده است.

وی افزود: از شهروندان و گردشگران درخواست می‌شود به‌منظور تسهیل در تردد و جلوگیری ایجاد مزاحمت تا زمان وجود ظرفیت پارکینگ‌های یاد شده از پارک حاشیه در معابر و ورودی‌های مراکز گردشگری خودداری کنند.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان اظهار کرد: امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده و حضور فعال همکاران مدیریت ناژوان، پلیس راهور و مجموعه انتظامی فراجا، رضایتمندی شهروندان و گردشگران فراهم شود، همچنین از اهالی محلی همجوار و ساکنان بابت زحمات احتمالی عذرخواهی و از صبر، شکیبایی و همکاری آن‌ها قدردانی می‌کنم.

کد خبر 737441

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی و افزایش ظرفیت پارکینگ‌های ناژوان
  • شکارچی پرندگان وحشی در دام قانون
  • عفو بین‌الملل: آمریکا ارسال سلاح برای کشتار در غزه را متوقف کند
  • سفردرناهای مهاجر آذربایجان‌غربی به سیبری
  • بازگشت بیش از ۱.۵ میلیون افغانستانی از سایر کشورها به وطنشان
  • بازگشت بیش از ۱.۵ میلیون افغان به کشورشان طی یک سال گذشته
  • غرق شدن قایق مهاجران در سواحل تونس با دو قربانی
  • مادر شهیدان نیکبخت آسمانی شد
  • فواید مهم ذرت در جیره غذایی طیور
  • حادثه‌ای دیگر برای مهاجران غیر قانونی در آب‌های ترکیه