Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بر اساس آمارهاي اوليه دستکم 12 هزار واحد مسکوني شهري و روستايي در زلزله اخير کرمانشاه به طور 100 درصد تخريب شدند...
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، مهدياني، معاون بنياد مسکن کشور در جلسه شوراي هماهنگي مديريت بحران کرمانشاه با تاکيد بر اينکه بازسازي مناطق زلزله زده بايد بلافاصله پس از امداد و نجات آغاز شود، گفت: تعداد واحدهاي آسيب ديده زياد است و بازسازي بايد بلافاصله پس از امداد و نجات آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه تعدادي از روستاهاي ما به طور 100 درصد تخريب شده‌اند.
وي با بيان اينکه 15 دستگاه لودر و 35 دستگاه کمپرسي از سوي بنياد مسکن به مناطق زلزله زده اعزام شده است، گفت: در حال حاضر اين تجهيزات براي بازگشايي معابر و دسترسي‌ها فعاليت مي‌کنند.
وي با اشاره به آماري از ميزان خسارت وارد شده به واحدهاي مسکوني در مناطق زلزله زده نيز گفت: برابر آمار اوليه دستکم 12 هزار واحد مسکوني شهري و روستايي در مناطق زلزله زده به طور 100 درصد تخريب شده و 45 هزار واحد نيز نيازمند تعميرات است.
ايسنا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در لبنان + فیلم

رسانه‌ها از ۱۸ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نقطه‌ای بین روستای عیتا الشعب و رامیه در جنوب لبنان خبر دادند. تصاویری از بمباران رژیم صهیونیستی را در ادامه گزارش مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در لبنان + فیلم
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است