Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه حدود 30 هزار واحد مسکونی براثر زلزله در استان کرمانشاه خسارت دیده است، گفت: با احتساب نیاز هر واحد به 300 میلیون ریال در مجموع 10هزار میلیارد ریال برای بازسازی این واحدها لازم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محسن رضائی دوشنبه شب در جلسه ستاد بحران استان کرمانشاه با تسلیت به مردم استان کرمانشاه افزود که حامل سلام آیت الله شاهرودی و اعضای مجمع به مردم استان هستم و علام می کنم که مجمع برای کمک به مردم استان آمادگی کامل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او زلزله کرمانشاه را فاجعه بزرگی دانست و گفت: فارغ از فوت عزیزان در این حادثه که غم بزرگی است آوارگی و سرگردانی مردم و خساراتی که به سکونتگاه ها و شغل آنها وارد شده که بسیار غمبار است.
وی تاکید کرد که گزارشی خدمت رهبر معظم انقلاب تقدیم کنیم و با اجازه معظم له از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی خسارات وارد شده و اعتبارات مورد نیاز مناطق زلزله زده را تامین کنیم.
وی همچنین پیشنهاد داد ردیف بودجه ای برای بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اختصاص یابد.

**امنیت در مناطق زلزله زده برقرار است
محمد حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور نیز در این جلسه با بیان اینکه گزارش ناامنی بعد از وقوع زلزله نداشتیم، گفت: امنیت مرزها، عمومی و امنیت کامل منطقه برقرار است.
وی اظهار کرد: در مجموع نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج در تامین امنیت و توزیع اقلام کمک می کنند.

**تخریب 100 درصدی برخی از روستاها
نماینده بنیاد مسکن در جلسه ستاد بحران استان کرمانشاه نیز با اشاره به اینکه برخی از روستاها به صورت ۱۰۰ درصد تخریب شده است، گفت: بعد از انجام اقدامات امداد و نجات، بنیاد مسکن آواربرداری و بازسازی را شروع می کند.
به گفته او، ۱۶دستگاه لودر و ۳۲ دستگاه کمپرسی در روستاها برای آواربرداری مستقر شده است.
او برآورد بنیاد مسکن از خسارات ناشی از زلزله را ۱۲هزار واحد مسکونی تخریبی و ۱۵هزار واحد مسکونی نیاز به تعمیر دانست و گفت برای بازسازی نیاز به تامین منابع است.
3033/8066خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باران به قناتهاو منازل مسکونی در سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، با توجه به هشدار هواشناسی تیم های ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران آمادگی کامل برای امداد دارند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خسارت صد میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به بنا‌های تاریخی سیرجان
  • فیلم/ خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه
  • (ویدئو) خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه
  • خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه + فیلم
  • تصاویری از خسارت شدید به روستاها در زلزله جدید ترکیه
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی سیل به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • تاخیر در واحدهای مسکن ملی قابل تحمل نیست
  • خسارت ۷۸ میلیارد ریالی به محیط زیست خراسان رضوی
  • خسارت باران به قناتهاو منازل مسکونی در سراوان