Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@14:08:54 GMT

سفارش آیت الله جنتی به مسئولان درباره زلزله کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۵۲۹۵

سفارش آیت الله جنتی به مسئولان درباره زلزله کرمانشاه

در پی زلزله شب گذشته در مناطق غربی کشور به‌ویژه استان کرمانشاه، احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدیده از مسئولان خواست با تمام امکانات به کمک مردم آسیب‌دیده بشتابند.

خبرگزاری مهر: پس از وقوع زلزله در مناطق غربی کشور، دبیر شورای نگهبان در پیامی ضمن تسلیت به خانواده های داغدیده از مسئولان خواست با تمام امکانات به کمک مردم آسیب‌دیده بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی شورای نگهبان، در پی زلزله شب گذشته در مناطق غربی کشور به‌ویژه استان کرمانشاه، احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدیده از مسئولان خواست با تمام امکانات به کمک مردم آسیب‌دیده بشتابند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه زلزله در مناطق غربی کشور به‌ویژه استان کرمانشاه و جان باختن و مجروح شدن و وارد آمدن خسارات مادی به جمعی از هموطنان عزیز در استان کرمانشاه، موجب تألم و تأثر گردید.

اینجانب ضمن همدردی با خانواده های داغدار و آرزوی سلامت و صحت برای بازماندگان و آسیب‌دیدگان، از خداوند متعال علو درجات را برای مرحومین و شفاء و سلامت را برای مصدومین و مجروحین این حادثه مسألت می‌نمایم و از مسئولین اجرایی و دست‌اندرکاران ستاد بحران کشور و نیز نیروهای زحمتکش امدادی می‌خواهم با تمام امکانات به کمک مردم شریف استان کرمانشاه که از این امر آسیب دیده‌اند بشتابند تا گوشه‌ای از آلام این هموطنان عزیز کاسته شود. بعون الله تعالی.

کلمات کلیدی: آیت الله جنتی ، زلزله کرمانشاه ، مسئولان

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ سومین نشست مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی در سال جدید به منظور هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در سازمان بهزیستی با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد.

در این نشست که با حضور رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت جناب حجه‌الاسلام والمسلمین «خداداده» و جناب حجه‌الاسلام و المسلمین «مشرف» معاون فرهنگی آستان مبارک حضرت معصومه (س) برگزار شد، برنامه‌های ستاد مرکزی دهه کرامت اعلام و مقرر شد برنامه‌های با برش زنانه و با تنظیم برنامه‌ها با محوریت بانوان تصمیم سازی‌هایی انجام شود.

در این نشست ضمن ارائه برنامه‌های پیشنهادی مصوب شورای سیاستگذاری روز دختر با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام اجرای برنامه‌ها در سراسر کشور از دستگاه‌های اجرایی خواسته شود برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

از جمله برنامه‌های پیشنهادی این شورا می‌توان به دختران مشاور دستگاه‌های اجرایی، برگزاری پویش‌ها، دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های دختران خطاب به رئیس جمهور، نمایشگاه روایت پیشرفت دختران، در حریم آستان، مراسم پدر دختری و چند ویژه برنامه دیگر که قرار است در ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شود.

انسیه خزعلی، از مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی خواستند برنامه‌هایی نظیر تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم و تقدیر از نویسندگان کتاب‌هایی که با موضوع دختران و هویت دختران نگارش شده است، نیز مورد توجه قرار گیرد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، از کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده خبر داد و گفت: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.

دیگر خبرها

  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • رصد مشکلات منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه با حضور مسئولان