Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@17:15:23 GMT

اعزام ۴ تیم سگ‌های زنده‌یاب

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۵۳۲۶

اعزام ۴ تیم سگ‌های زنده‌یاب

سردار سعید منتظرالمهدی با اشاره به حادثه زلزله استان کرمانشاه گفت:ضمن ابراز همدردی مجدد با بازماندگان این حادثه تلخ و ناگوار به عرض عزیزانم برسانم که در همان ساعات اولیه پلیس استان با بسیج نیروها و تجمیع امکانات در محل حادثه حاضر شدند و با ارسال کمک و ارائه خدمات امنیتی و انتظامی و ترافیکی به آسیب دیدگان یاری رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری مهر: سخنگوی ناجا گفت: اجرای طرح مهار کنترل و پیشگیری از سرقت های احتمالی با استقرار چندین تیم پلیس آگاهی و پیشگیری و اعزام ۴ تیم سگ های زنده یاب به این مناطق از جماه فعالیت های پلیس بوده است.

سردار سعید منتظرالمهدی با اشاره به حادثه زلزله استان کرمانشاه گفت:ضمن ابراز همدردی مجدد با بازماندگان این حادثه تلخ و ناگوار به عرض عزیزانم برسانم که در همان ساعات اولیه پلیس استان با بسیج نیروها و تجمیع امکانات در محل حادثه حاضر شدند و با ارسال کمک و ارائه خدمات امنیتی و انتظامی و ترافیکی به آسیب دیدگان یاری رساندند.

سخنگوی ناجا با بیان اینکه همزمان با دستور فرمانده ناجا، دو گردان از تیم یگان های تخصصی ناجا به همراه چند فروند بالگرد با تجهیزات و امکانات کامل به محل اعزام شدند، گفت: در حال حاضر اجرای طرح مهار کنترل و پیشگیری از سرقت های احتمالی با استقرار چندین تیم پلیس آگاهی و پیشگیری در حال انجام است؛ اعزام ۵۰۰ نفر از کارکنان پلیس در رده های تخصصی و ویژه و همچنین استقرار تجهیزات خودرویی امداد و نجات در محل حادثه انجام شده است.

وی افزود: یگان های ویژه در شهرستان سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و قصرشیرین استقرار پیدا کردند و نیروهای کمکی از استان های معین همدان، کردستان و لرستان به محل حادثه اعزام شدند.

سردار منتظرالمهدی با بیان اینکه پنج تیم تخصصی تشخیص هویت برای شناسایی احتمالی اجسداد مجهول الهویه در محل حادثه حاضر هستند، خاطرنشان کرد: ۲۰ تیم گشت پلیس راهور در سرپل ذهاب و ۳۰ تیم جاده ای در پلیس راه های مرزی کرمانشاه و شهرستان سرپل ذهاب در حال انجام مأموریت هستند؛ اعزام ۴ تیم سگ های زنده یاب نیز از اقداماتی است که در حال اجرا است.

سخنگوی ناجا گفت: از ساعاتی پیش فرمانده انتظامی وارد استان کرمانشاه شده تا از نزدیک در جریان فعالیت های انتظامی انجام شده در محدوده مناطق زلزله زده قرار گیرد.

کلمات کلیدی: سردار سعید منتظرالمهدی ، زلزله کرمانشاه ، سگ های زنده یاب

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۵۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حوادث ویژه ترافیکی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار کرد: اولین حادثه ساعت ۲۲ و ۵۰ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه خودروی ۲۰۶، مینی‌بوس، آریزو، ال ۹۰ و سمند در اصفهان زیر پل تمدن با یکدیگر برخورد کرده‌اند، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۰ نفر شامل ۹ مرد و یک خانم در این حادثه ابراز کرد: مصدومان به بیمارستان‌های امین و کاشانی منتقل شدند.

وی افزود: چهار نفر از مصدومان با دریافت مراقبت‌های سرپایی و رضایت به اعزام به مراکز درمانی ندادند.

عابدی همچنین به دومین تصادف زنجیره‌ای در استان اصفهان در شب گذشته اشاره کرد و افزود: این حادثه نیز ساعت ۴۳ دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی تیبا، پژو ۴۰۵ و دنا با گاردریل برخورد کرده‌اند، گفت: این حادثه در اتوبان ذوب آهن روبه‌روی ترمینال فلاورجان با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۴ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه افزود: این حادثه نیز هفت مصدوم شامل ۵ مرد و ۲ زن داشت که به بیمارستان‌های الزهرا اصفهان و امام خمینی فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 6081634

دیگر خبرها

  • ۶ مصدوم طی واژگونی پیکان در کرمان
  • عروسی که به عزا تبدیل شد + فیلم
  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • فوت و غرق شدگی کودک بر اثر آبگرفتگی در داراب
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • اعزام تیم واکنش سریع آبفای کرمان به مناطق سیل‌زده
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه