Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بر اساس آمار به دست آمده تا ساعت 30: 21 بر اثر وقوع زلزله در غرب کشور 7370 نفر مصدوم شده‌اند که از اين تعداد 975 نفر بستري و 690 نفر ترخيص شده‌اند.
به گزارش مشرق، لرزيدن تعداد زيادي از استان‌هاي کشور طي شامگاه يکشنبه موجب وحشت عمومي و حضور مردم در خيابان‌ها شد. در اين گزارش علاوه بر آخرين وضعيت خسارات زلزله در غرب کشور، اخبار برخي از استان‌هايي که در جريان اين زمين‌لرزه تکان خوردند آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مطابق اطلاعات اوليه منشأ لرزش استان‌هاي مختلف کشورمان وقوع زلزله در مرز کرمانشاه با کشور عراق بوده است. اين زمين‌لرزه در منطقه «ازگله» استان کرمانشاه ثبت‌شده است. براي مشاهده تمام اخبار زلزله کرمانشاه اينجا را کليک کنيد.
براي مشاهده اخبار، تصاوير و فيلم‌هاي روز گذشته اينجا کليک کنيد
00:01/ اسکان اضطراري زلزله‌زدگان تا ظهر امروز پايان مي‌يابد
مرتضي سليمي رئيس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر گفت: کار اسکان اضطراري زلزله‌زدگان کرمانشاه تا ظهر امروز پايان مي‌يابد.

تعداد مصدومان زلزله غرب کشور به 7370 نفر ‌رسيد
پيرحسين کوليوند در جمع خبرنگاران با اشاره به تلفات زلزله کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس آمار به دست آمده تا ساعت 30: 21 بر اثر وقوع زلزله در غرب کشور 7370 نفر مصدوم شده‌اند که از اين تعداد 975 نفر بستري و 690 نفر ترخيص شده‌اند.
وي ادامه داد: از ميان مصدومان 4738 نفر به صورت سرپايي درمان شده و 699 نفر توسط اورژانس به بيمارستان منتقل شده‌اند.
سرپرست اورژانس کشور با بيان اينکه عمليات امداد و جست‌وجو ادامه دارد تصريح کرد: از ميان مصدومان اعزامي، 145 نفر توسط يک فروند هواپيما به بيمارستان‌هاي تهران و البرز منتقل شده‌اند، ضمن اينکه 146 نفر توسط بالگرد به کرمانشاه و 13 نفر توسط اتوبوس آمبولانس به بيمارستان بعثت همدان انتقال پيدا کردند.
اسامي جان‌باختگان زلزله کرمانشاه
پزشکي قانوني استان کرمانشاه اسامي جانباختگان زلزله شب گذشته را اعلام کرد. براي مشاهده اسامي جانباختگان اينجا کليک کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، به گفته دولت، سه نفر در محل حادثه جان باختند، یک نفر با وجود تلاش‌های امدادی جان باخت و دو مجروح نیز در بیمارستان تحت مداوا هستند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که این حادثه ناشی از عملکرد نامناسب اپراتور جرثقیل در حین ریختن بتن بوده است. سطل جرثقیل به طور تصادفی به ستون سازه خانه برخورد کرد و باعث ریزش دیوار شده است.

اپراتور جرثقیل توسط مقامات امنیتی عمومی محلی بازداشت شده است.

تحقیقات تکمیلی در خصوص این حادثه ادامه دارد.

کد خبر 6086879

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور + فیلم
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه